🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11924.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Pixel Zombie‏؛ مأموریت شکار زامبی

با توجه به استقبال مخاطبان، به نظر می‌رسد که در افتادن با زامبی‌ها قرار است حالا حالاها موضوع داغی برای ساختن فیلم و بازی باشد بنابراین سازندگان بازی Pixel Zombie هم فرصت را غنیمت شمرده‌اند ...

با توجه به استقبال مخاطبان، به نظر می‌رسد که در افتادن با زامبی‌ها قرار است حالا حالاها موضوع داغی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - برای ساختن فیلم و بازی باشد بنابراین سازندگان بازی Pixel Zombie هم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - فرصت را غنیمت شمرده‌اند تا با به کار گرفتن کمی خلاقیت یک بازی با همین تم داستانی بسازند.

بازی Pixel Zombie بازیکنان را به شهری می برد که زامبی‌ها به آن حمله کرده‌اند و در حال آلوده کردن ساکنانش هستند. در این بازی باید در مقابل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - زامبی‌هایی که دسته دسته به شما حمله می‌کنند بایستید و شهر را از وضعیت خطرناک فعلی اش نجات بدهید. البته که شکار کردن زامبی‌ها قرار نیست بی مزد بماند و هر چه زامبی‌های بیشتری را شکار کنید، قوی‌تر می‌شوید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان

با جنگیدن در برابر زامبی‌ها جوایز و اعتباری دریافت می‌کنید که به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - واسطه‌ی آن می‌توانید سلاح‌های جدیدتر و قوی‌تر بخرید که کارتان را در برابر این موجودات بی‌رحم راحت‌تر می‌کند و کمک می‌کند که وزنه‌ی قدرتمندتر این جنگ بی‌پایان باشید.

به جز سلاح‌هایی مثل تفنگ و نارنجک، داشتن کیت کمک‌های اولیه هم اهمیت زیادی دارد زیرا می‌توانید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - مدت بیشتری از جبهه‌ی خودتان دفاع کنید. هر چه مدت بیشتری زنده بمانید، می‌توانید زامبی‌های بیشتری را بکشید و بنابراین امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان

گیم‌پلی بازی Pixel Zombie زاویه‌ی اول - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - شخص دارد و در ترکیب با طراحی سه بعدی خوب بازی و تنوع اسلحه‌هایی که از شمشیر تا ماشین‌گان را در بر می‌گیرند، تجربه‌ی جذاب و متنوعی ارائه می‌دهند که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. حتی وسط درگیری هم امکان تغییر سلاح را دارید و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

تنها چیزی که در گیم‌پلی بازی کمی توی ذوق می‌زند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - کم بودن مساحت مپ است. البته همین مسیله می‌تواند برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - کسانی که می‌خواهند زمان کمتری در بازی صرف کنند، یک نکته‌ی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - مثبت به حساب بیاید. نکته‌ی دیگری که مثبت یا منفی بودنش به سلیقه‌ی بازیکنان بستگی دارد، امکان شلیک خودکار است که البته می‌توانید غیرفعالش کنید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان

گیم‌پلی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - این بازی  چند مود مختلف هم دارد که اگر از زامبی کشتن خسته شدید می‌توانند تنوع خوبی ایجاد کنند، یکی از این حالت‌ها Dragon Mode است که در آن باید از تجربیات قبلی‌تان برای کشتن اژدها استفاده کنید و به نوعی می‌توان گفت این مود جای باس - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - فایت را در گیم‌پلی پر کرده.

یک مود دیگر،‌ Mission Mode است که هر بار یک ماموریت به خصوص - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - برای شما تعریف می‌کند و شما باید آن را به انجام برسانید. مثلا از شما خواسته می‌شود فقط از یک سلاح به خصوص استفاده کنید یا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - تعداد معینی زامبی بکشید و اگر به هدف مشخص‌شده برسید، آیتم و اعتبار درون بازی دریافت می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان

در کل می‌توان گفت بازی Pixel Zombie گیم‌پلی خوب و طراحی بصری متوسطی دارد که قابل قبول است اما با وجود یک داستان تکراری، برای کسانی مناسب است که روایت بازی اهمیتی برایشان ندارد، بیشتر طرفدار گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستند و می‌خواهند عنوانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - در لیست بازی‌هایشان باشد که در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان - اوقات فراغت یا استراحت‌های کوتاه به کار بیاید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بانه استان کردستان

Pixel Zombie‏

سازنده: Hwanho Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone