🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11925.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوهای ۳۶۰ درجه گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت هوشمندش در دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند و حالا رندرهای ۳۶۰ درجه مدل دوم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. ...

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت هوشمندش در دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند و حالا رندرهای ۳۶۰ درجه مدل دوم به اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - راه پیدا کرده‌اند.

منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایوان بلس» به تازگی در توییتر ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای منتشر کرده که ساعت هوشمند آینده کره‌ای‌ها را در رنگ‌های مشکی، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - نقره‌ای و سفید به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - نمایش می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ به یک نمایشگر دایره‌ای سوپر امولد، دو دکمه در اطراف، حاشیه چرخان و بندهای سیلیکونی قابل تعویض دارد. که در حالی که مدل مشکی رنگ، دارای بدنه مشکی است، مدل‌های نقره‌ای و سفید از بدنه نقره‌ای رنگ بهره می‌برند. برای دکمه بالایی از رنگ قرمز هم استفاده شده که به معنای پشتیبانی از شبکه LTE است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم

این ساعت هوشمند جدید سامسونگ به سیستم عامل Wear OS 3.0 و رابط کاربری One UI Watch مجهز می‌شود که در کنار طراحی جدید، قابلیت‌های متنوعی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای مثال می‌توان به بهبود شارژدهی دستگاه اشاره کرد، البته کره‌ای‌ها آن را در اختیار محصولات قدیمی‌شان مانند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - گلکسی واچ ۳ قرار نمی‌دهند.

در حالی که مدل کلاسیک از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - حاشیه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - چرخان بهره می‌برد، نسخه استاندارد فاقد چنین ویژگی است. با این حال هردوی آن‌ها به قابلیت‌هایی مانند GPS، اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون و پایش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - خواب مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود این محصولات با پشتیبانی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند، از اسپیکر و میکروفن بهره ببرند، به NFC مجهز شوند و قادر به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ باشند. مدل پایه همچنین از باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در گذشته قیمت دو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - مدل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها افشا شده بود. قیمت مدل استاندارد با توجه به اندازه در محدوده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دستجرد استان قم - ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار قرار می‌گیرد. مدل کلاسیک هم قیمتی در محدوده ۴۷۰ تا ۵۳۰ دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone