تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27199.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تاریخچه بکارگیری نمایشگرهای لمسی در خودروها؛ وقتی آمریکایی ها در اوج بودند

امروزه بسیاری از اتومبیل های با سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی (موسوم به Infotainment) مجهز به نمایشگر لمسی به فروش می رسند. شاید در ابتدا فکر کنید تلفن های همراه هوشمند، پایه گذار ایده کنترل امکانات و ...

امروزه بسیاری از اتومبیل های با سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی (موسوم به Infotainment) مجهز به نمایشگر لمسی به فروش می رسند. شاید در ابتدا فکر کنید تلفن های همراه هوشمند، پایه گذار ایده کنترل امکانات و تجهیزات مختلف با یک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگر لمسی بوده اند، اما در حقیقت اینگونه نیست، زیرا زمانی که خودروسازان به آزمایش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای لمسی در محصولات خود پرداختند، تلفن همراه ابعادی بسیار بزرگ داشت و نمادی از جایگاه اجتماعی و اقتصادی به شمار می رفت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اولین خودروی تولید انبوهی که به سیستم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اینفوتینمنت مجهز شد، نسل هفتم ریویرا (Riviera) بود. این نسل از ریویرا در سال 1986 معرفی شد و در مقایسه با دیگر مدل های بیوک تفاوت های زیادی داشت.

در آن دوران توسعه نسل هفتم ریویرا تحت تاثیر دو سیاست مهم قرار گرفت. حذف بسیاری از مدل های بزرگ توسط شرکت مادر بیوک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یعنی جنرال موتورز، یکی از این سیاست ها بود. سیاست دیگر با تصمیم بیوک مبنی بر بازنگری در وجهه برند و جا انداختن نام خود به عنوان برندی لوکس برای ثروتمندان جوان ارتباط داشت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این عوامل باعث شدند که بیوک ریویرا در مقایسه با نسل های قبلی بسیار کوچک تر اما متمرکز بر آخرین تکنولوژی ها باشد. ریویرای هفتم دارای یک نمایشگر 9 اینچی لمسی بود. این نمایشگر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مرکز کنترل گرافیکی (به اختصار GCC) نامگذاری شده بود و اگر چه حالتی ابتدایی داشت، اما در نوع خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سیستمی بسیار نوآورانه و فراتر از زمان محسوب می شد.

بیوک در تبلیغات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ریویرا روی سیستم GCC مانور می داد. داشبورد یکپارچه تر با طراحی ساده و جایگزینی 91 دکمه توسط این سیستم برخی از عباراتی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بودند که بیوک به عنوان مزایای سیستم مرکز کنترل گرافیکی بر آنها تاکید داشت.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در میانه های دهه 80 میلادی داشتن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خودرویی با یک نمایشگر در داشبورد، حس مدرنیته زیادی به رانندگان منتقل می کرد و مثل این بود که آنها در آینده ای برگرفته از انیمیشن The Jetsons زندگی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می کنند.

فراموش نکنیم تجهیز ریویرا به نمایشگر زمانی رخ داد که هنوز خبری از نینتندو SNES نبود و گیمرها خود را با بازی شکار اردک (Duck Hunt) در NES استاندارد خود را سرگرم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می کردند؛ همچنین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مکینتاش پلاس اپل عصاره و آخرین دستاورد دنیای کامپیوتر بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سیستم مرکز کنترل گرافیکی به حدی آینده نگرانه بود که هیچ یک از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رانندگان آن دوره قبلا مورد مشابهی را ندیده بودند. جالب اینکه برخی افراد در برخورد اول با این سیستم به اصطلاح جا خورده و به شکلی عجیب به آن خیره می - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شدند!

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

روند طراحی سیستم GCC بیوک از سال 1984 آغاز شد و این کمپانی تا زمان عرضه انبوه در سال 1986 فرصت کافی برای برطرف کردن ایرادات احتمالی را داشت

منوی اصلی سیستم مرکز کنترل گرافیکی بیوک سه فاکتور میانگین مصرف سوخت، تاریخ و زمان را نشان می داد و راننده می توانست از طریق سایر منوها بلندی صدای اسپیکرها، ایستگاه های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رادیویی و سیستم تهویه مطبوع را تنظیم کند. نمایش میزان سوخت باقی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مانده در باک و اخطار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باز ماندن در از دیگر قابلیت های GCC بیوک ریویرا بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نکته منفی درباره این سیستم صدای بلند بیپی بود که با هر بار فشرده شدن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صفحه به گوش می رسید. این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صدا با هدف تایید دریافت لمس پخش می شد. سرعت بالا در اجرای دستورات هم نکته مثبت GCC بود.

تکنولوژی فراتر از زمان بیوک ارزان به دست مشتری نمی رسید. در آن زمان قیمت ریویرای مدل 1986 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برابر با 19,831 دلار تعیین شده بود. در صورت احتساب تورم و معادل سازی، این رقم برای سال 2019 حدود 46 هزار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دلار می شود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در سال 1986 مشتریان با بودجه تقریبا 20 هزار دلاری، آلترناتیوهای دیگری مثل کادیلاک Deville و ب ام و سری 3 داشتند، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اما هیچ یک از این دو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارای آپشنی پیشرفته مثل نمایشگر لمسی نبودند. تکنولوژی GCC بیوک در نیمه دوم دهه 80 میلادی بیشتر تکامل یافت. در سال 1988 بیوک آپشن هایی نظیر قطب نمای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - الکترونیکی و دفترچه تلفن را نیز به این سیستم اضافه کرد.

مدل ریتا (Reatta) دومین محصول بیوک بود که از سیستم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مرکز کنترل گرافیکی بهره برد. این کوپه که به لحاظ لوکس بودن در رده ای بالاتر از ریویرا قرار می گرفت، در سال 1988 معرفی شد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

دو سال بعد نوبت به کمپانی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهر اولدزموبیل رسید تا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فناوری نوین آن دوران را در محصولات خود عرضه کند. این شرکت در سال 1990 نسخه ارتقا یافته و رنگی از GCC را با نام مرکز اطلاعات تصویری (Visual Information Center و به اختصار VIC) به عنوان یک آپشن برای خودروی Toronado Trofeo معرفی کرد. علاقه مندان این آپشن باید 1300 دلار (معادل 2500 دلار در سال 2019) برای آن کنار می گذاشتند. در صورت پرداخت 995 دلار دیگر، آپشن تلفن همراه نیز VIC را همراهی می نمود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
نمایی از کابین اولدزموبیل تورنادو

در اوایل دهه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 90 میلادی که جنرال موتورز وضعیتی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهتر از الان داشت، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دیگر برندهای زیرمجموعه این کمپانی بزرگ – مثل شورولت و کادیلاک – به استفاده از تکنولوژی GCC - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رو آوردند. سپس این فورد بود که با توسعه تکنولوژی مشابهی محصولات خود را به نمایشگرهای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لمسی مجهز کرد.

در صورت ادامه آن روند اکثر خودروها تا پایان دهه 90 میلادی به نمایشگر لمسی مجهز می شدند، اما در عمل این اتفاق نیفتاد، چرا که GCC منتقدانی نیز داشت. آنها معتقد بودند ایجاد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چند درجه تغییر در دمای کابین از طریق نمایشگر لمسی بی فایده است، چرا که باعث برداشته شدن چشم از مسیر و دست از روی فرمان شده و نهایتا حواس پرتی و عدم تمرکز راننده را در پی دارد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

پس از فروکش کردن هیجان اولیه، خریداران ریویرا و ریتا در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده از GCC دچار سردرگمی شدند، با وجود این آنهایی که به دنبال Toronado Trofeo بودند، هنوز تمایل به پرداخت 1300 دلار اضافی و تجهیز خودروی خود به تکنولوژی پر سر و صدای آن روزها داشتند.

در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شرق آسیا، ژاپنی ها کمی بعد از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آمریکایی ها به تست و آزمایش تکنولوژی نمایشگر لمسی در محصولات خود پرداختند. نتیجه تلاش چشم بادامی ها در سال - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 1990 و با مدل مزدا Eunos Cosmo در بازار داخلی نمود پیدا کرد؛ این خودرو اولین اتومبیل ژاپنی تولید انبوه به شمار می رود که دارای سیستم مسیریاب با نمایشگر لمسی بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
نمایی از کابین فراتر از زمان کوپه زیبای مزدا Eunos Cosmo

تویوتا و میتسوبیشی دیگر خودروسازان ژاپنی بودند که به پیروی از مزدا در سال های آغازین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهه 90 میلادی نمایشگر لمسی، مسیریاب و بعضا ترکیبی از هر دو را به بعضی از تولیدات خود اضافه کردند. تکنولوژی نمایشگرهای لمسی برای مدتی در انحصار بخش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کوچکی از مدل های بالارده باقی ماند و اینطور به نظر می رسید که عموم مردم از آن بهره مند نخواهند شد.

اما سرانجام گسترش فناوری هایی مثل GPS و دوربین های دید عقب باعث فراگیری استفاده از نمایشگرهای لمسی شد، چرا که کارکرد هر دو سیستم به نوعی به چنین نمایشگرهایی وابسته بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

خودروسازان به طور دسته جمعی به این نتیجه رسیدند که نمایشگرهای لمسی پتانسیل های بالایی دارند. به همین جهت تعداد خودروهای مجهز به اینگونه از نمایشگرها با سرعتی بسیار بالا رشد کرد، به ویژه در اوایل دهه کنونی میلادی که جنگ بی رحمانه سامسونگ و اپل در بازار تلفن های همراه هوشمند عموم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مردم را با نمایشگرهای لمسی آشنا کرده و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمینه برای ظهور این تکنولوژی در داخل کابین اتومبیل ها فراهم بود.

در قرن بیست و یکم برخلاف سال های دهه 80 و 90 میلادی، رانندگان نه تنها در استفاده از نمایشگرهای لمسی مشکلی نداشتند، بلکه خواهان ارتباطات بیشتر و اتصال به دیگر لوازم دیجیتال بودند. نتیجه این شد که نمایشگرهای دیجیتال اکنون نه تنها حواس پرت کننده نیستند، بلکه وجود آنها و امکان برقراری ارتباطات بیشتر در حال تبدیل شدن به یک ضرورت در خودروهای مدرن امروزی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone