تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13349.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شورای عالی فضای مجازی مصوبه مقابله با نشر اطلاعات کذب در فضای مجازی را ابلاغ کرد

شورای‌عالی فضای مجازی کشور برای مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی مصوبه‌ای را در جلسه شصت و هشتم این شورا ابلاغ کرده است. بر اساس این مصوبه باید تا ...

شورای‌عالی فضای مجازی کشور برای مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی مصوبه‌ای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - را در جلسه شصت و هشتم این شورا ابلاغ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - کرده است. بر اساس این مصوبه باید تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - سه ماه آینده لایحه قضایی مقابله با اطلاعات و اخبار خبری خلاف واقع در فضای مجازی توسط قوه قضاییه و وزارت فرهنگ و وزارت ارتباطات ابلاغ شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان

شورای عالی فضای مجازی کشور الزامات پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی مصوب جلسه شصت و هشتم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - این شورا را با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - هدف صیانت از سلامت و امنیت روانی جامعه و کاهش آسیب‌های موصوف از طریق تعریف و تعیین اقدامات پیشگیرانه و واکنشی و ارتقاء سطح مسئولیت‏ پذیری و پاسخگویی هماهنگ و به هنگام برای مقابله با ناهنجاری‏ ها و پیامدهای آن ابلاغ کرد. به نظر می‌رسد تدوین این مصوبه برای مقابله با فیک‌نیوز که در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - چند سال اخیر در بحث دولتمردان بسیار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - به آن تاکید شده، صورت پذیرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان

در آخرین مصوبه مرکز ملی فضای مجازی تاکید شده که قوه قضائیه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، باید ظرف مدت سه ماه از ابلاغ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - این مصوبه، نسبت به ارائه لایحه قضایی مقابله با اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع با پوشش همه ابعاد اقدام کنند. همچنین هیات نظارت بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - مطبوعات درگاه‌های نشر داخلی هم مطابق با شرایط تعیین شده در قانون مطبوعات باید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - شیوه‌نامه جدید نظارت بر تخلفات ناشی از اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع را در چارچوب قانون و آیین‌نامه‌های موجود، تهیه و اجرا کند.

طبق این مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - اسلامی باید ظرف مدت سه ماه، درگاه‌های نشر پرمخاطب را شناسایی و احراز هویت کند. در این مصوبه به پیام‌رسان‌های خارجی هم توجه شده و تاکید شده که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - باید با همکاری وزارت امور خارجه برای جمع‌آوری اطلاعات نقاط تماس درگاه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی خارجی برای مقابله فعال نشر اخبار خلاف واقع در این پلتفرم‌ها ساز و کاری را تعیین کنند.

یکی دیگر از اقداماتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - که شورای عالی فضای مجازی در نظر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - گرفته است، تدوین و پیاده‌سازی نظام اعتبار سنجی و رتبه‌بندی درگاه‌ها و سکوهای نشر با همکاری سازمان صدا و سیما است. در واقع این شورا کاری کرده تا اعتبارسنجی درگاه‌ها توسط صدا و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - سیما مشخص شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان

همچنین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - براساس این مصوبه سازمان صدا و سیما برای آگاه‌سازی افکاری عمومی، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - ارتقای تاب‌آوری اجتماعی و کاهش میزان اثرگذاری و وزارت امورخارجه با بهره‌گیری از ظرفیت‏‌های حقوقی و دیپلماتیک، برای مقابله با موارد ارجاعی از سوی دستگاه‏‌های مسئول در خصوص عملیات سازمان‌یافته انتشار اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف ‏واقع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - علیه منافع و امنیت ملی با منشا خارجی اقدام خواهند کرد.

در این مصوبه برای سکوهای نشر و درگاه‌های نشر جهت مواجهه با پیامدهای اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف‏ واقع وظایفی مقرر شده است. طبق این مصوبه پلتفرم‌ها نشر باید ساز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - و کار لازم برای تشخیص اطلاعات، اخبار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلستان استان گلستان - و محتوای خبری خلاف واقع دریافتی قبل از انتشار اعم از رویه‌های انسانی یا ماشینی موسوم به تعدیل محتوا یا اتصال به سامانه‌های راستی آزمایی مرجع ایجاد کنند. همچنین به محض اطلاع از انتشار اطلاعات، اخبار و محتوای خبری خلاف واقع نسبت به حذف و درج توضیحات اقدام و از رویه‌ها و سامانه‌های گزارش‌دهی فوری به مراجع ذیربط استفاده کنند.

بر اساس تعریف این مصوبه، درگاه نشر شامل کانال، صفحه، وب‌سایت، برنامک و بات یا ربات‌های می‌شود که بیش از ۵ هزار مخاطب داشته باشد و همه مردم به آن دسترسی دارند و همچنین در این صفحات اطلاعات، اخبار و محتوای خبری منتشر یا بازنشر می‌شود. مرکز ملی فضای مجازی همچنین گفته که هر سامانه و زیرساختی که قابلیت ایجاد و مدیریت فنی و مقرراتی درگاه‌های نشر را دارد، سکوی نشر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone