🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38293.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کشف شواهد جدیدی از حیات میکروبی در قمر انسلادوس سیاره زحل

برخی از میکروب های جان سخت زمینی قادرند در اقیانوس های پنهان انسلادوس (قمر بزرگ سیاره زحل) هم دوام بیاورند. طبق نظر اخترشناسان این قمر یخی یکی از گزینه های اصلی برای جستجوی حیات فرازمینی ...

برخی از میکروب های جان سخت زمینی قادرند در اقیانوس های پنهان انسلادوس (قمر بزرگ سیاره زحل) هم دوام بیاورند. طبق نظر اخترشناسان این قمر یخی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یکی از گزینه های اصلی برای جستجوی حیات فرازمینی به شمار می رود و حالا کِشت برخی از این میکروارگانیسم ها تحت شرایطی شبیه به قمر انسلادوس افق تازه ای را پیش روی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دانشمندان گشوده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

انسلادوس یکی از جالب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ترین اجرام منظومه شمسی به شمار می - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رود، چون تعداد زیادی از عناصر ضروری برای تشکیل حیات را در خود دارد که مهم ترین آنها، آب است. فضاپیمای کاسینی ناسا که بین سال های 2004 تا 2017 به ارزیابی زحل و اقمار آن مشغول بود، فوران گاز و ذرات منجمد از قطب شمال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انسلادوس را کشف کرد که از اقیانوس های مایع زیر پوسته نشأت می گیرند. به عقیده دانشمندان، بسترهای صخره ای داغ در سطوح زیرین این قمر می توانند مایعات و ترکیبات شیمیایی را به وجود بیاورند.

بعضی از میکروب ها در شرایط سخت قمر انسلادوس هم دوام می آورند

برخی از ترکیبات شیمیایی که در یخ فشان های انسلادوس شناسایی شده اند، مانند متان، دی اکسید کربن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و هیدروژن، به طبقه خاصی از میکروب ها مربوط می شوند که حتی روی زمین هم بدون اکسیژن دوام می آورند. این ارگانیسم ها از دی اکسید کربن و هیدروژن تغذیه کرده و متان را به عنوان حاصل متابولیسم خود آزاد می کنند. بنابراین دانشمندان تلاش کردند سه گونه از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این میکروب ها را در شرایط فیزیکی مشابه قمر انسلادوس از نظر دما، فشار و محیط شیمیایی پرورش دهند. نتیجه این شد که یکی از گونه ها به راحتی رشد کرد و پرورش یافت.

این تحقیق اولین شبیه سازی شرایط انسلادوس روی زمین به شمار می رود و نشان می دهد حتی در شرایط فوق العاده سخت هم می توان انتظار کشف حیات را داشت. «سیمون ریتمان» میکروبیولوژیست دانشگاه وین و محقق ارشد این پروژه می گوید این کشف به تحقیقات شگفت انگیزی در آینده خواهد انجامید.

میکروب هایی که در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این تحقیق استفاده شدند را متانوژن می نامند که برخی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انواع آنها در شکاف های عمیق اقیانوسی (موسوم به چاه گرمایی) مانند Iheya Ridge در ژاپن دیده می شوند. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - محققین معتقدند چاه های گرمایی زمین شباهت زیادی با شکاف های زیرسطحی انسلادوس دارند و می توانند محیط قمر مورد بحث را شبیه سازی کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اگرچه ایده اولیه تحقیق فوق - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بسیار جالب است، اما فقط یکی از احتمالات حضور حیات فرازمینی میکروسکوپی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را در انسلادوس بیان می کند. دانشمندان هنوز به یقین نمی دانند آیا چنین ارگانیسم هایی در قمر زحل حضور دارند یا خیر. شاید متان کشف شده در یخ فشان های انسلادوس ریشه غیر بیولوژیکی دارد و از خود چاه های گرمایی ساطع می شود.

با این حال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تمام شواهد نشان می دهند که بشر باید دوباره به زحل برگردد. فضاپیمای کاسینی تا آخرین لحظات عمرش اطلاعات ارزشمندی را از این سیاره در اختیار ما گذاشت اما برای شناسایی دقیق تر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یخ فشان های قمر انسلادوس به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تجهیزات پیشرفته تری نیاز داریم و شرکت های خصوصی فضایی می توانند در این زمینه پیشقدم شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone