🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38306.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند جدید هایر با پروژکتور داخلی معرفی شد

اخیرا شرکت هایر در کنگره جهانی ساعت هوشمندی معرفی نموده که از یک پروژکتور در کنار خود بهره می‌برد که می‌تواند تصویری را پشت دست کاربر نمایش دهد. البته ساعت هوشمند جدید هایر با اینکه ...

اخیرا شرکت هایر در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - کنگره جهانی ساعت هوشمندی معرفی نموده که از یک پروژکتور در کنار خود بهره می‌برد که می‌تواند تصویری را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - پشت دست کاربر نمایش دهد. البته ساعت هوشمند جدید هایر با اینکه هنوز توانایی به نمایش گذاشتن محتوای تصویری امروزی را ندارد اما به خودی خود می‌تواند محصولی جالب به نظر بیاید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان

به نظر میرسد که شرکت هایر هم کلاً چنین هدفی را در برنامه‌‌های خود دنبال نکرده است. ساعت هوشمند این کمپانی که آسو (Asu) نام دارد از قابلیت های ساعت‌های این چنینی برخوردار است و علاوه بر ‌آن ویژگی‌هیا جدیدی نظیر پروژکتور یاد شده را به خود اضافه نموده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این گجت، پیغام‌های خود را مطالعه نموده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - و از اپلیکیشن ‌های مخصوص موبایل‌ها نیز استفاده کند. ضمن اینکه پوشیدنی «آسو» قادر است پیغام‌های متنی را روی مچ کاربر به نمایش گذارد.

با توجه به عکس‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که کیفیت و بزرگی تصویری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - که به نمایش گذاشته ‌می‌شود از حد انتظارات پایین‌تر بوده و نمی‌توان آنها را به خوبی مشاهده کرد. برای مثال در تصویر زیر می‌بینید که پروژکتور این محصول نتوانسته عدد به نمایش گذاشته شده در تایمر را به خوبی به مچ دست کاربر منتقل کند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - و مشخص نیست که چه رقم و تصویری روی دست شخص به نمایش گذاشته می‌شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان

اما در عکس دیگری از این پوشیدنی می‌توان مشاهده نمود که توانسته طرح گرافیکی به نمایش گذاشته شده را بدون هیچ تغییری به دست کاربر منتقل کند. ساعت هوشمند جدید هایر از قابلیت‌های ردیابی مخصوصی نظیر قدم‌شمار، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - کالر‌ی سوزانده شده و اعلان‌های موبایل‌ متصل شده به آن برخوردار است.

با اینکه هنوز قیمت یا تاریخ عرضه‌ای برای این پوشیدنی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد که این وسیله تا اردیبهشت ماه سال آینده به بازار بیاید. به نظر می‌رسد کمپانی چینی هایر قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود را تنها در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - بازار چین عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone