🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38297.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل حذف کیبورد فیزیکی مک بوک را نشان می دهد

همان طور که می دانید اپل پس از چند سال، بالاخره نسل جدید مک بوک پرو را به نوار OLED لمسی جدیدی به نام «تاچ بار» مجهز کرد که جایگزین دکمه های فانکشن شده و ...

همان طور که می دانید اپل پس از چند سال، بالاخره نسل جدید مک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - بوک پرو را به نوار OLED لمسی جدیدی به نام «تاچ بار» مجهز کرد که جایگزین دکمه های فانکشن شده و در مواقع ضروری حسب نیاز کاربر، تغییر می کند. حال این شرکت تصمیم دارد ایده فوق را یک مرحله جلوتر ببرد و یک نمایشگر بزرگ OLED را به طور کامل جایگزین کیبورد نماید.

طبق پتنتی که به تازگی منتشر شده، اپل ظاهراً به این سؤال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - پاسخ داده که چرا باید همچنان کیبورد فیزیکی را حفظ کنیم. این پتنت تحت عنوان «وسیله ای با دو نمایشگر، خوانایی بهتر و انعکاس کمتر نور» دو حالت از محصول نهایی را به تصویر می کشد. یکی از آنها شبیه مک بوک به نظر می رسد که دو نمایشگر مورد بحث، بخشی از خود دستگاه هستند و به وسیله لولا به هم متصل شده اند، در حالی که دومین وسیله بیشتر به یک نمایشگر/کیبورد مجزا شباهت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - دارد که به عنوان وسیله جانبی (مثلاً برای آیپد) عمل می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان

در این پتنت ذکر شده که برای کاهش انعکاس نور از روی نمایشگر (و استفاده ساده تر) از فیلترهای پلاریزه استفاده می شود. این اقدام هوشمندانه می تواند معضل بسیاری از نمایشگرهای کنونی را نیز حل نماید اما برای محصول احتمالی اپل کاملاً ضروری خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان

البته عملی شدن این ایده و تبدیل آن به محصول نهایی، مثل تمامی پتنت های دیگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - قطعی نیست و فقط می توان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آستارا استان گیلان - به افکاری که در ذهن تیم طراحی اپل می گذرد، تا حدودی پی برد. با این حال از آنجا که تاچ بار برخلاف واکنش های اولیه، در بازار با استقبال و بازخورد مناسبی روبرو شد، بعید نیست که در آینده نزدیک کیبوردهای لمسی جای کیبورد فیزیکی را بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone