🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38299.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با «پاور بانک P16K پرو» آشنا شوید؛ موبایلی با باتری 16 هزار میلی آمپر ساعتی

کمپانی «انرجایزر» یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک است و حالا تصمیم گرفته از تجربه خود در حوزه اسمارت فون بهره ببرد که نتیجه آن تولید موبایلی با باتری شگفت ...

کمپانی «انرجایزر» یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک است و حالا تصمیم گرفته از تجربه خود در حوزه اسمارت فون بهره ببرد که نتیجه آن تولید موبایلی با باتری شگفت انگیز است.

این موبایل با اسم طولانی «پاور بانک P16K پرو» باتری قدرتمندی با ظرفیت 16 هزار میلی آمپر ساعت دارد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که پنج برابر حجم باتری گلکسی اس 9 و آیفون 10محسوب می شود.

نه تنها اسمارت فون های پرچمدار بلکه بسیاری از پاور بانک های موجود نیز حجمی کمتر از باتری این هیولا دارند و احتمالا کمپانی سازنده نیز با توجه به این مساله قابلیت شارژ دستگاه های دیگر از طریق آن را نیز فراهم کرده است. در صورتی که این مساله تائید شود به گزینه ای محبوب برای علاقمندان به طبیعت گردی تبدیل خواهد شد.تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراساندر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - غیر این صورت هم با توجه این حجم عظیم، شارژ باتری تا یک هفته استفاده عادی دوام خواهد داشت و در صورتی که به شبکه های اجتماعی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - علاقمند باشید تا چند روز خیالتان از بابت شارژ راحت خواهد بود.

از سوی دیگر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باتری 16 هزار میلی آمپری باعث شده ضخامت پاور بانک P16K - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پرو به 15 میلی متر و وزن آن به 350 گرم برسد که برای یک گوشی هوشمند بسیار سنگین به نظر می رسد.

از دیگر مشخصات این موبایل می توان به نمایشگر 5.99 اینچی با پنل IPS و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل، چیپست مدیاتک هلیو P25 (کمی ضعیف تر از اسنپدراگون 820)، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسانیکی دیگر از امکانات جالب این موبایل برخورداری از دو دوربین دوگانه است، به گونه ای که در پنل عقب دو سنسور 13 و 16 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه تعبیه شده و دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می برد.

درگاه microUSB، پشتیبانی از شارژ سریع، جک 3.5 میلیمتری هدفون و سنسور اثر انگشت نیز این لیست را تکمیل می کنند.

پاور بانک P16K پرو از اردیبهشت ماه در بازار هند عرضه می شود اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. این کمپانی هنوز از تصمیم خود برای ارائه آن در بازارهای جهانی سخنی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone