🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38301.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سن‌دیسک از سریع ترین کارت مایکرو SD جهان با حافظه 400 گیگابایتی رونمایی کرد

کمپانی سن‌دیسک اخیراً و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک کارت حافظه مایکرو SDXC جدید رونمایی کرده که گنجایشی برابر با 400 گیگابایت داشته و می تواند حافظه داخلی دیوایس های هوشمند را ...

کمپانی سن‌دیسک اخیراً و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک کارت حافظه مایکرو SDXC جدید رونمایی کرده که گنجایشی برابر با 400 گیگابایت داشته و می تواند حافظه داخلی دیوایس های هوشمند را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. این کارت حافظه تازه، علاوه بر ظرفیت بسیار بالا، سرعت قابل توجهی هم دارد و هم اکنون به عنوان سریع ترین کارت مایکرو اس دی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - UHS-I جهان شناخته می شود.

کارت حافظه 400 گیگابایتی سن‌دیسک، بیش از هرچیز دیگر برای دیوایس هایی مانند پهپادها و اسمارت فون هایی مناسب است که به ضبط ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 4K می پردازند. این کارت تا 50 درصد نسبت به مایکرو اس دی های Extreme - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - UHS-I فعلی سن‎دیسک سریع تر بوده و سرعت خواندن آن به 160 مگابایت بر ثانیه می رسد؛ و این مهم به لطف تکنولوژی های وسترن دیجیتال محقق شده است.

از سوی دیگر، سرعت خواندن این کارت برابر با 90 مگابایت بر ثانیه است و به گونه ای ساخته شده که در برابر آب، گرد و خاک، شوک الکتریکی و اشعه ایکس از خود مقاومت نشان می دهد. گفتنی است که با خرید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این کارت حافظه، نرم افزار RescuePRO Deluxe نیز به صورت رایگان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در دسترس مشتریان قرار می گیرد که می توان از آن برای بازیابی اطلاعاتی که به صورت اتفاقی حذف شده اند استفاده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرد.

در نهایت شکی نیست که کارت حافظه جدید سن‌دیسک برای تولیدکنندگان محتوی و افرادی که نیازمند دسترسی به اطلاعات فراوان به صورت موبایل هستند بسیار کارآمد تلقی می شود. برای اینکه درک بهتری از میزان گنجایش این کارت داشته باشید، حافظه 400 گیگابایتی می تواند میزبان 400 هزار کتاب الکترونیکی یا 200 هزار عکس یا 100 هزار موزیک آیتونز یا 88 فیلم Full HD آیتونز و یا 16 فیلم بلوری باشد. ناگفته نماند که سریع ترین کارت حافظه جهان، قیمتی معادل 300 دلار خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone