تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32821.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو؛ آینده خاکستری فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر

نامش کیان است و چند ماهیست که جزو فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری به شمار می‌آيد. در این مدت فرم‌های استخدام شرکت‌های مختلف را زیر و رو می‌کند و در نهایت که بعد از چندین ...

نامش کیان است و چند ماهیست که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جزو فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری به شمار می‌آید. در این مدت فرم‌های استخدام شرکت‌های مختلف را زیر و رو می‌کند و در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نهایت که بعد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از چندین مصاحبه وارد یک شغل در حوزه فناوری و البته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در یک شرکت خصوصی می‌شود، همکاران بسیاری را می‌بیند که لزوما هیچ کدامشان در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رشته مرتبط درس نخوانده‌اند و سالهاست که در آن شرکت مشغول هستند و به نظر می‌آید که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تعدادی از آنها از او جلوتر هم هستند.

تازه این مسایل را با خود هضم می‌کند که متوجه می‌شود رییس بخش‌شان هم دیپلم فنی دارد و چشمانش چهارتا می‌شود. با خود فکر می‌کند که احتمالا رانت و پارتی بازی در جریان است و تا اینکه به علم و دانش و کارایی تمامی این افراد پی می‌برد و در نهایت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پرسش خود را بی جواب می‌بیند تا اینکه روزی یکی از همکارانش برایش توضیح می‌دهد: «دانشگاه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توی حوزه IT‌ چیزی بهت یاد نمیده جز یه سری تئوری، ما همه خودمان کرم کامپیوتر بودیم و با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوره‌های مختلف کارمان را یاد گرفتیم.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

چند سالی می شود که در آمارهای اعلام شده وزارت کار درباره بیشترین فارغ التحصیلان بیکار، نام فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری و زیرشاخه‌های آن به چشم می‌خورد. با وجود این آمار نگران کننده، متقاضیان ورود به این رشته همچنان نرخی صعودی دارد و دانشگاهیان این حوزه‌ روز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به روز بیشتر می‌شوند. حمید که خود آموخته رشته نرم افزار است و با کیان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همکاری می‌کند تاکید دارد که فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری مانند بسیاری از رشته‌های فنی دیگر باید وارد بازار کار و تجربه شوند تا بتوانند چیزهایی که یاد می‌گیرند را به مرحله عملی برسانند:

«ضمن اینکه یک تعمیرکار خودرو یا یک مهندس ساختمان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خیلی کمتر از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مهندس کامپیوتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با تغییر و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تحول تکنولوژی همراه است. سرعت این تغییرات به طور حتم از انسان جلو زده و ما برای رسیدن به آنها باید دایم به روز باشیم و کتب درسی و جزوات و... که در دانشگاه تدریس می‌شود برای عهد دایناسورها هستند. یادم هست زمانی که ترم ۱ دانشگاه بودم در کتابمان از رادیو به عنوان رسانه‌های نوین اسم برده بود و همانجا فرم خداحافظی با دانشکده را پر کردم.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

او می‌گوید که استادهای دانشگاه هم همگی کاربلد نیستند و عده‌ای هم که همه فن حریف هستند، آن علم و دانش واقعی‌شان را سر کلاس نمی‌آورند. پویا اما که تجربه تحصیل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو دانشگاه برتر کشور یعنی دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف را داشته چندان موافق حمید نیست. او به دیجیاتو می‌گوید که محیط دانشگاه بی شک یک اهرم محرک برای ترغیب ذهن و تکاپوی دانشجو برای یادگیری بیشتر است:

«محیط دانشگاه برای یادگیری تمام و کمال لازم است و اینکه محیط استارتاپ‌ها را یک جور دانشگاه بدانیم به نظر من چندان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درست نیست چونکه در این گونه فضاها همه تقریبا در یک سطح هستند و هدایتگر گروه هم لزوما برتری دانشی نسبت به دیگر اعضا ندارد. ضمن اینکه به اشتباه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در ایران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فکر می‌کنیم که استارتاپ مساویست با فرد ماهر در زمینه مسایل کامپیوتری و ۹۰ درصد اعضای این مجموعه‌ها را همین افراد تشکیل می‌دهند که متاسفانه با اینکه خودم هم جزو همین اقشار هستم اما باید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اعتراف کنم که در مسایل دیگر ضروری جاری در شرکت همچون روابط عمومی و مشتری مداری و CRM و... نه مهارت چندانی در این افراد دیده می‌شود و نه حوصله آن را دارند. قبول دارم که سطح تدریس دروس در فضاهای آکادمیک دانشگاهی چندان جالب توجه نیست ولی دانشگاه می‌تواند این روابط اجتماعی را تا حدی بهبود ببخشد و اعتماد به نفس خوبی هم در مردم ایجاد کند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

مریم که رشته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نرم افزار را در دانشگاه تهران خوانده هم می‌گوید که آمار بیکاری زیاد این رشته کاملا درست است چرا که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صرفا شرکت‌های دولتی روی رشته مرتبط داشتن مناصب شغلی تاکید به خصوصی دارند و الباقی شرکت‌های خصوصی و خصولتی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اهمیت چندانی به رشته مرتبط نمی‌دهند و کار درست می‌خواهند:

«کار به حدی رسیده که کم کم دولتی‌ها هم به این نکته پی بردند و از بخش‌های دولتی و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - استارتاپی کمک می‌خواهند و حتی برخی از دوستانم را که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وارد این مجموعه‌ها شدند را دیدم که به اصرار شرکت دولتی یک لیسانس مرتبط از دانشگاه‌های آسان‌تر و یا مجازی می‌گیرند تا بتوانند در چرخه استخدام رسمی بیفتند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
بسیاری از افراد بعد از هنرستان ترجیح می دهند یک راست وارد بازار کار بشوند، به خصوص افراد عاقه مند به رشته های کامپیوتری

مریم خود دیجیاتو را برایم مثال می‌زند و از من می‌پرسد که آیا از نظر من تمامی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اهالی دیجیاتو اعم از خوانندگان و نویسندگان، رشته‌ای مرتبط با دیجیتال خوانده‌اند و جزو فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری هستند؟ وقتی پاسخم در برابر او خیر هست تاکید می‌کند که خواندن رشته‌های حوزه فناوری و دیجیتال در این روزها چندان منطقی نیست چرا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که این حوزه بیشتر تبدیل به یک علاقه‌مندی شده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که برخی به طور عمقی به آن نفوذ می‌کنند:

«در این بازار اشباع شغلی به خصوص در شهرهای کوچک نه کلانشهرها که کار نیست، اگر فردی که می خواهد وارد  بازار کار شود و خودش را با شرایط بازار واقعی کار تطبیق نکند و صرفا بخواهد با گذراندن دوره های آکادمیک شرایط کاری مناسبی داشته باشد، مسیر اشتباهی را رفته است. اگر در بازار کار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کامپیوتر چنین افرادی وارد شوند و صرفا با بسنده کردن به تئوری های یاد گرفته شده به خودشان اتکا کنند، قطعا شرایط ناجوری پیش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می آید.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

سلیمان همسر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مریم است و از فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری قدیم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به شمار می‌رود و برای همین می‌گوید که توانایی سنجش روزگار قدیم و جدید را در این حوزه دارد. او که وسط مکالمه من و مریم سر رسیده و عجله دارد با شنیدن موضوع صحبت انگاری داغش تازه شده باشد و می‌گوید:

«خودم هم به همسرم گفتم که دیگر وقت خواندن این رشته نیست و دوران شکوفایی آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در فضای دانشگاه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تمام شده است. زمانی که من از این رشته فارغ التحصیل شدم، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شرکت‌ها به چشم روبات‌ و یا ابرانسان به ما نگاه می‌کردند و الان هرکس که بتواند ویندوز نصب کند را یک مهندس می‌دانند. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ازدیاد دانشگاه‌ها در کشور ما به طوری که آمار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسمی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می‌گوید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از کشوری مثل چین بیشتر مراکز دانشگاه داریم، در ترویج تنزل مقام مهندس‌های رشته‌های مختلف بی‌تاثیر نبوده و بی‌درایتی شرکت‌های دولتی و دانشگاه‌ها هم امر آشکاری است.»

سلیمان سواد کامپیوتری کاری و عادی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را دو موضوع تفکیک شده می‌داند و باور دارد که تفکرات بسیار اشتباهی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در این زمینه بین همه مردم از بالاترین مقامات دولتی تا افراد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عادی در خانوارها صورت گرفته که باعث شده رشته‌های کامپیوتری به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این سرانجام برسد. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - او به دیجیاتو می‌گوید:

«ببینید بسیاری از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مردم اعتقاد دارند می توانند از کامیپوتر استفاده کنند و هماطور که گفتم هر کس که توانایی نصب یک ویندوز را در یک شرکت داشته باشد، تبدیل به مهندس شرکت می‌شود. اما عموم همین افراد وقتی مورد آزمون قرار گیرند بخش عمده ای‌شان نمی توانند کارهای اساسی را پیش ببرند. مهارت‌های روزمره زندگی با مهارت‌های کاری تفاوت دارد همانطور که همه ما سواد خواندن و نوشتن داریم ولی آیا همه‌مان صادق هدایت شدیم و قابلیت صادق هدایت شدن را هم داریم؟ ساده انگاشتن سواد رایانه‌ای از دید بخش بزرگی از جامعه ضربه بدی به این رشته و فارغ التحصیلان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن زده و از آن بدتر هم که همان مساله ازدیاد دانشگاه‌هاست.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در شرکت‌های استارتاپی هم که می‌چرخم با ناصر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برمی‌خورم که از معدود دانش آموختگان رشته کامپیوتر و فعال در یک مقام بالا در یک استارتاپ بزرگ است. او دلیل علاقه بیش از حد دانشجویان جدید به رشته IT علی رغم اخبارهای اعلام شده مبنی بر بیکارترین رشته در ایران را ظهور همین استارتاپ‌ها می‌داند و آن را برایم اینگونه توضیح می‌دهد تا به قول خودش دو زاریم جا بیفتد:

«در حال حاضر داوطلبان گروه ریاضی و مهندسی بیشتر به انتخاب - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رشته‌های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر تمایل پیدا کرده‌اند و مایل هستند به دسته فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری بپیوندند. این - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موضوع به دلیل وجود و رشد استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است چرا که فضای کار تیمی خوب و غیررسمی را ایجاد کرده‌اند که باب پسند نسل امروزیست. این روند یک روند - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جهانیست و مختص به ایران هم نیست. اما مشکلی که از ریشه وجود دارد به همان کیفیت دانشگاه‌ها برمی‌گردد چرا که منطبق نبودن قابلیت‌های نیروی کار با نیازهای بازار کار را پدید می‌آورد به طوری که فرد عملا تا وارد بازار کار نشود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و خودش فرامطالعات دانشگاهی خیلی زیادی نداشته باشد، در این رشته و کارکرد مثبت در آن باز می‌ماند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

ناصر باور دارد که مساله فرار مغزها در ایران چند سالی بود که برانداز شده بود و با ظهور کسب‌وکارهای نوپا باعث شده که افراد ایرانی در ینگه دنیا دوباره وارد ایران شوند و ایده‌های جهانی خود را ایرانیزه کنند و با آن ماشین پول بسازند، امری که به گفته او در بسیاری از شرکت‌های فعلی بزرگ حاضر در کشور واقعا رخ داده است:

«ولی مشکل اینجاست که این مساله با وجود مشکلات اخیر دارد روندی برعکس می‌گیرد و توضیح این مشکلات ارزی و تحریم و... از حوصله گزارش شما خارج است و صرفا به گفتن این بسنده می‌کنم که نخبگان ایرانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در رشته‌های فناوری و فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری بسیار زیاد هستند و در شرکت‌های بزرگ ایرانی هم نام آنها - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را می‌بینیم، دریابیدن آنها هم لزوما به اقدامات دولتی برنمی‌گردد بلکه تفکر و نگاه تمامی مردم و شرکت‌ها و البته خود علاقه‌مندان این حوزه باید عوض شود.»

کیان که سرمنشا جرقه این گزارش است کماکان در همان شرکت خصوصی کار می‌کند و باور دارد که وارد شدن زودتر به این محیط می‌توانست تاثیر بسیار مثبتی روی زندگی حرفه‌ای او بگذارد. او و بسیاری از افراد دیگر باور دارند که دوره‌های فنی و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازار کار بیشتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از دانشگاه به کارشان آمده و این مساله زنگ خطری برای این رشته دانشگاهیست، هرچند از نظر کیان این زنگ خطر این - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بار درست نواخته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می‌شود و شاید واقعا باید فکری اساسی درباره فارغ التحصیلان رشته‌ های کامپیوتری و رشته‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حوزه فناوری و ایجاد تحولاتی در آن کرد چرا که تحولات این رشته، از همیشه پرسرعت تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone