🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31035.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اچ پی از نسل ششم لپتاپ‌های پروبوک 400 رونمایی کرد؛ شروع قیمت‌ها از 589 دلار

کمپانی HP به تازگی از نسل ششم لپتاپ های پروبوک 400 خود با تمرکز بر بازار شرکت های کوچک و متوسط رونمایی کرده که مانند سری قبل، از پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3/i5/i7 ...

کمپانی HP به تازگی از نسل ششم لپتاپ های پروبوک 400 خود با تمرکز بر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازار شرکت های کوچک و متوسط رونمایی کرده که مانند سری قبل، از پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3/i5/i7 ویسکی لیک بهره می برند. البته لپتاپ های جدید به شاسی آلومینیومی باریک تر مجهز هستند و در مجموع از زیبایی بیشتری برخوردارند.

نسل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - ششم خانواده پروبوک 400 در واقع لپتاپ های مخصوص کار هستند که ظاهر و مشخصات متوسطی دارند، اما در زمینه امنیت یک سر و گردن از سایر محصولات بالاترند. امنیت بیشتر سری ProBook 400 G6 از طریق چیپ TPM 2.0، سفت افزار BIOSphere Gen4، حسگر اثر انگشت و وب کم مجهز به سنسور فروسرخ (انتخابی) با پشتیبانی از Windows Hello فراهم شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان

سری جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - پروبوک 400 در سه مدل 430، 440 و 450 معرفی شده که به ترتیب 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی هستند. همچنین بسته به سفارش مشتری، این لپتاپ ها امکان استفاده از مودم XMM 4G/LTE اینتل برای اتصال همیشگی به اینترنت را داشته و همه مدل ها نیز از کیبورد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - ضد آب و لولای 180 درجه بهره می برند.

شرکت HP در زمینه مشخصات فنی و امکانات دست مشتریان را باز گذاشته و تقریباً تمام ویژگی ها در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - هر سه مدل قابل سفارش هستند. به عنوان مثال امکان درخواست پنل نمایشگر با رزولوشن های 1366×768 یا 1920×1080 وجود داشته که استفاده از پوشش ضد انعکاس نور و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - فناوری IPS از دیگر آپشن های آن خواهد بود.

سری جدید پروبوک 400 با کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیز عرضه خواهد شد

از نظر سخت افزار داخلی، اچ پی طیف وسیعی از پردازنده های دو و چهار هسته ای نسل هشتم اینتل را ارائه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - فرکانس پردازشی بین 3.9 تا 4.6 گیگاهرتز دارند. در کنار چیپست های ویسکی لیک، امکان سفارش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماژول رم DDR4-2400 تا سقف - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - 32 گیگابایت نیز وجود داشته و برای بخش ذخیره سازی، گزینه ها شامل یک ماژول SSD یا یک هارد دیسک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - به همراه حافظه اینتل Optane می شوند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان

لازم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - به ذکر است که نسل ششم خانواده پروبوک 400 از امکانات ارتباطی استاندارد مانند وای فای 802.11ac، پورت ایترنت، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلپایگان استان اصفهان - HDMI، درگاه کارت SD، جک هدفون 3.5 میلیمتری، USB 3.0 و USB-C نیز بهره مند خواهد بود.

گفتنی است محصولات جدید اچ پی به عنوان لپتاپ های کار، ویژگی های رکوردشکن ندارند، اما با ترکیب امکانات مناسب برای کاربران تجاری در شرکت های کوچک و متوسط در کنار قیمت مناسب (شروع از 589 دلار)، انتخاب های ارزشمندی محسوب می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر باراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone