🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23082.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تسلا زیر تیغ انتقادات شدید به خاطر نقش سامانه خودران در تصادفات

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا (NTSB) ضمن انتقاد شدید از تسلا به دلیل عدم رعایت موارد امنیتی در تصادف مرگبار سال 2018، رویکرد رگولاتورهای آمریکایی در نظارت بر سیستم های کمک راننده را ...

هیئت ملی ایمنی حمل و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - نقل آمریکا (NTSB) ضمن انتقاد شدید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - از تسلا به دلیل عدم رعایت موارد امنیتی در تصادف مرگبار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - سال 2018، رویکرد رگولاتورهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - آمریکایی در نظارت بر سیستم های کمک راننده را «گمراه کننده» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - خواند.

اعضای هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا، طراحی سامانه کمک رانندگی نیمه خودران تسلا را زیر سوال برده و سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی (NHTSA) - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - را به خاطر «رویکرد خنثی» در قانونمندسازی این سیستم های محبوب متهم کردند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران

به گفته هیئت مذکور، سازمان NHTSA رویکردی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - غیر قانونمند در قبال امنیت خودروهای نیمه خودران در پیش گرفته و باید با ارزیابی دقیق سیستم «اتوپایلوت» (Autopilot) تسلا، از نبود ریسک های امنیتی غیر معقول در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - آن اطمینان حاصل کند.

اعضای هیئت یاد شده اپل و دیگر سازندگان تلفن هوشمند را به دلیل پرت کردن حواس راننده متهم کردند. این هیئت از سازمان ایمنى و بهداشت شغلى آمریکا (OSHA) درخواست کرد تا علیه شرکت هایی که اقدامات لازم را برای پرت نشدن حواس راننده انجام نمی دهند، وارد عمل شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران

در تصادف مرگبار سال 2018 که عواقب وسیعی برای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - تسلا داشت، راننده پس از فعال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - کردن اتوپایلوت سرگرم بازی کردن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - با گوشی شد. «Robert Sumwalt» رئیس NTSB می گوید این موضوع نشان می دهد خودروهای نیمه خودران می توانند اعتماد به نفس کاذب در رانندگان ایجاد کنند. علاوه بر این تلفن های هوشمند نیز آنقدر معتاد کننده شده اند که رانندگان حاضر نیستند حتی حین رانندگی آنها را کنار بگذارند.

علت احتمالی این تصادف، تغییر مسیر خودرو توسط اتوپایلوت و عدم توانایی راننده در تصحیح فرمان به علت سرگرم بودن با گوشی و اعتماد به این سامانه عنوان شده است. «Sumwalt» یکی دیگر از مشکلات سامانه اتوپایلوت را امکان برداشتن دست ها از روی فرمان تحت شرایط خاص تا حداکثر سه دقیقه پس از فعال شدن عنوان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - کرد.

«Bruce Landsberg»، نایب رئیس NTSB نیز سامانه اتوپایلوت تسلا را به شدت ناقص خواند و به تصادفات متعدد خودروهای این شرکت در گذشته اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone