🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23086.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پیش بینی کاهش درآمد مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا

مایکروسافت از آخرین شرکت هایی است که شیوع ویروس کرونا بر عملکرد آن تأثیر منفی می گذارد. غول نرم افزاری روز چهارشنبه اعلام کرد کرد بخش کسب و کار این شرکت که شامل سیستم عامل ...

مایکروسافت از آخرین شرکت هایی است که شیوع ویروس کرونا بر عملکرد آن تأثیر منفی می گذارد. غول نرم افزاری روز چهارشنبه اعلام کرد کرد بخش کسب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - و کار این شرکت که شامل سیستم - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - عامل ویندوز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - و محصولات سرفیس می شود، نسبت به برآوردهای قبلی با کاهش درآمد روبرو خواهد شد.

مایکروسافت ماه گذشته درآمد بخش More Personal Computing در سه ماهه سوم سال مالی که در ماه مارس به پایان می رسد را بین 10.75 تا 11.15 میلیارد دلار تخمین زده بود. این پیش بینی با توجه به شیوع گسترده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - ویروس کرونا که تاکنون بیش از 82 هزار نفر را مبتلا کرده و 2800 نفر را به کام مرگ کشانده، بسیار خوش بینانه به نظر می رسید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان

مایکروسافت روز چهارشنبه گفت که اوضاع آن طور که امید بسته بود، پیش نرفت و نگرانی هایی در مورد کاهش درآمدها شکل گرفته است. این شرکت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

«در نتیجه برای سه ماهه سوم سال مالی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - 2020، به پیش بینی قبلی برای درآمد بخش More Personal Computing دست نخواهیم یافت چرا که سیستم عامل ویندوز و محصولات سرفیس بیشتر از برآوردهای قبلی زیان دیده اند. باقی پیش بینی های ما برای سه ماهه سوم سال مالی بدون تغییر مانده اند.»

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که در پی شیوع ویروس کرونا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - (کووید-19) آسیب می بیند. اواخر بهمن ماه اپل اعلام کرد که سود این شرکت برای سه ماهه دوم سال 2020 کمتر از رقم پیش بینی شده خواهد بود و احتمال کمبود آیفون در سطح بازارهای بین المللی وجود دارد.

سامسونگ نیز چند روز قبل یکی از کارخانه های تولید گلکسی زد فلیپ را به خاطر مثبت اعلام شدن جواب آزمایش یکی از کارکنان، موقتاً تعطیل کرد. البته این کارخانه پس از مدتی دوباره فعالیتش را از سر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone