🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23084.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نقص فنی سایت داده‌های شخصی ۱۵۰ مشتری سامسونگ را لو داد

«نقص فنی» در نسخه انگلیسی سایت سامسونگ منجر به افشای داده های شخصی نزدیک به 150 مشتری شد. سامسونگ با انتشار بیانیه ای تأیید کرد که برخی مشتریان توانسته اند به اطلاعات شخصی مشتری های ...

«نقص فنی» در نسخه انگلیسی سایت سامسونگ منجر به افشای داده های شخصی نزدیک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - به 150 مشتری شد. سامسونگ با انتشار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - بیانیه ای تأیید کرد که برخی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - مشتریان توانسته اند به اطلاعات شخصی مشتری های دیگر دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - می گوید آنها به محض مطلع شدن از این نقص، امکان ورود به سایت را تا زمان رفع شدن مشکل متوقف کردند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان

به گزارش رویترز، سامسونگ به طور مستقیم با مشتریانی که اطلاعات آنها فاش شده تماس خواهد گرفت. اطلاعات لو رفته شامل نام، شماره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - تماس، آدرس محل سکونت، ایمیل و سوابق سفارش بوده و خوشبختانه اطلاعات مربوط به کارت بانکی لو نرفته است. این شرکت به مدت زمان افشا شدن داده های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - شخصی کاربران اشاره ای نکرد.

حدوداً - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - یک هفته پیش برخی کاربران گوشی های گلکسی در دنیا از جمله گوشی های گلکسی S7، گلکسی A50 و گلکسی نوت 10، نوتیفیکیشن مرموز «1» را از طرف اپ Find My Mobile دریافت کردند. این نوتیفیکیشن که در قسمت توضیحاتش هم عدد 1 نوشته شده بود، با ضربه زدن ناپدید شد و بسیاری از کاربران را سردرگم و نگران کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان

چند ساعت پس از این اتفاق، شعبه انگلیسی سامسونگ با انتشار پستی در توییتر این مشکل را تأیید و اعلام کرد:

«این نوتیفیکیشن تصادفاً حین آزمایشات درونی ارسال شده و تأثیری بر دستگاه شما نمی گذارد. سامسونگ به خاطر ناراحتی هایی که این مشکل برای مشتریان به وجود آورده معذرت خواهی می کند و در تلاش است تا از بروز اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری کند.»

این کمپانی کره ای اعلام کرد که ارسال نوتیفیکیشن 1 هیچ ارتباطی به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - فاش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تایباد استان خراسان - شدن اطلاعات 150 مشتری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone