🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43356.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مؤسسه KGI: ال جی دومین تأمین کننده نمایشگر OLED اپل در سال 2018 خواهد بود

بر اساس گزارشات موجود، در حال حاضر سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED برای اپل است. البته گزارش هایی مبنی بر احتمال فعالیت ال جی برای تأمین پنل های مورد بحث نیز مطرح شده ...

بر اساس گزارشات موجود، در حال حاضر سامسونگ تنها تأمین کننده پنل های OLED برای اپل است. البته گزارش هایی مبنی بر احتمال فعالیت ال جی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای تأمین پنل های مورد بحث نیز مطرح شده بود، که حالا «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه KGI این اخبار را تأیید کرده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است.

شکستن انحصار سامسونگ یکی از دلایل اپل برای همکاری با ال جی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است

آقای کو معتقد است دلایل مختلفی برای همکاری اپل با ال جی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها، شکستن انحصار سامسونگ و بالا بردن توانایی چانه زنی است. به همین جهت، کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیم جدی خود برای دریافت بخشی از پنل های OLED آیفون را در سال 2018 از طریق ال جی اتخاذ کرده است.

علاوه بر این، مینگ چی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کو می گوید ال جی روابط صنعتی خوبی با سایر تولیدکنندگان داشته و می تواند از طریق همکاری با آنها، فرآیند تأمین نمایشگر را تسریع کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

وی همچنین از همکاری ال جی با کمپانی «GIS» برای بهبود فناوری تولید نمایشگرهای لمسی چند لایه خبر داده و گفته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در این زمینه، شرکت «فاکسکان» نیز (که خود در تولید آیفون نقش اساسی دارد) با کمپانی کره ای همکاری خواهد کرد.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سخنان آقای کو جزئیات خاصی از آیفون های بعدی را در بر نداشت اما طبق اخبار قبلی، استفاده از پنل های OLED برای اپل در سال جاری به آیفون 8 محدود بوده و به احتمال زیاد از سال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 2018، سایر مدل های آیفون نیز به این فناوری مجهز خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone