🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29065.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سونی کارخانه تولید موبایل خود در چین را تعطیل می کند

سقوط جایگاه سونی در دنیای موبایل به اندازه شرکت هایی نظیر نوکیا، بلک بری و حتی اچ تی سی چشمگیر نبوده و نیست، ولی غول تکنولوژی و سرگرمی ژاپن طی سال های اخیر به سختی ...

سقوط جایگاه سونی در دنیای موبایل به اندازه شرکت هایی نظیر نوکیا، بلک بری و حتی اچ تی سی چشمگیر نبوده و نیست، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ولی غول تکنولوژی و سرگرمی ژاپن طی سال های اخیر به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سختی در این حوزه دست و پا زده است. متأسفانه تلاش های آنها در اصلاح و احیای خانواده اکسپریا چندان نتیجه بخش نبوده و سونی موبایل هنوز با زیاندهی های متوالی روبروست. حالا نوبت تصمیمات سخت تر فرا رسیده است.

سونی چند ماه قبل بیش از 200 کارمند بخش موبایل خودش در اروپا را اخراج کرد و اکنون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصمیم گرفته یکی از بزرگ ترین کارخانه هایش را در چین تعطیل کند. کارخانه سونی در پکن طی چند روز آینده تولید گوشی هوشمند را به طور کامل متوقف می کند و فعالیت های این واحد به کارخانه دیگری در تایلند سپرده می شود. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ظاهراً این اقدام می تواند هزینه های تولید سونی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را تا 50 درصد کاهش دهد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هدف نهایی این است که واحد موبایل شرکت سونی پس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از چندین سال متوالی زیاندهی بتواند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بالاخره تا قبل از سال 2020 به سوددهی برسد، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اما هنوز مشخص نیست تا سال آینده چقدر از کسب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و کار موبایل این شرکت ژاپنی باقی خواهد ماند. طبق آخرین برآوردهای رسمی، آمار عرضه گوشی های خانواده اکسپریا در یک سال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کامل به رقم تحقیر آمیز 6.5 میلیون دستگاه رسیده است. برای مقایسه می توان به پیش بینی فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 10 در یک ماه نخست عرضه اشاره کرد.

سونی طی سال گذشته چندین بار اعلام کرده که قصد کناره گیری و ترک بازار موبایل را ندارد، آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم در زمانی که دنیا به سمت 5G پیش می رود. آنها تمامی اقدامات خود را با هدف تقویت کسب و کار خود انجام می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهند. انتقال خط تولید از چین به دیگر کشورهای منطقه به خاطر کاهش هزینه های تولید هم در دنیای تکنولوژی تازگی ندارد. با این حال مشخص نیست که کارخانه جدید سونی در تایلند از نظر حجم تولید در چه سطحی فعالیت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone