🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29057.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه تحت وب اسکایپ به برخی از مرورگرها آمد

نسخه تحت وب اسکایپ به روز شده و این موضوع به این معنا است که کاربران مرورگرهای اج و کروم دیگری نیازی به نصب اپلیکیشن اسکایپ برای دسترسی به ویژگی‌های نظیر تماس ویدیویی HD و ...

نسخه تحت وب اسکایپ به روز شده و این موضوع به این معنا است که کاربران مرورگرهای اج و کروم دیگری نیازی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به نصب اپلیکیشن اسکایپ برای دسترسی به ویژگی‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نظیر تماس ویدیویی HD و ضبط مکالمات ندارند.

در این میان نسخه تحت وب اسکایپ تنها روی مرورگرهای کروم و اج قابل اجرا خواهد بود و در صورت استفاده از سایر مرورگرها مانند سافاری، فایرفاکس و اوپرا با تصویر زیر روبرو خواهید شد. البته در این میان مرورگرهایی که از آخرین نسخه کرومیوم استفاده می‌کنند هم قادر به اجرای نسخه وب اسکایپ خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان
هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصدی برای حل این مشکل روی مرورگرهای اوپرا، فایرفاکس و سافاری دارد یا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خیر.

جدا از این مسائل، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اسکایپ در نسخه جدید خود تغییرات ظاهری تازه‌ای را به خود دیده که دسترسی کاربران به لیست مخاطبین و مکالمات را آسان‌تر از گذشته می‌کند. همچنین یک پنل نوتیفیکیشن به اسکایپ اضافه شده که هر جایی که در مکالمات به شما اشاره شده باشد را به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایش خواهد گذاشت.

همچنین یک بخش گالری به مکالمات اسکایپ اضافه شده که شما را از اسکرول کردن مکالمات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای پیدا کردن عکسی خاص بی نیاز می‌کند. در ضمن از این به بعد می‌توانید واژه‌های موردنظرتان را هم در هر مکالمه‌ای به صورت جداگانه جستجو کنید. جدیدترین نسخه تحت وب اسکایپ در حال حاضر برای ویندوز ۱۰ و نسخه ۱۰.۱۲ سیستم عامل مک در دسترس است.

پیش از این هم مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای اپلیکیشن اسکایپ منتشر کرده بود که مهم‌ترین قابلیت آن‌ امکان رد و بدل کردن پیام کوتاه بین کاربران این سرویس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone