🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29080.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل تولید شارژر بی سیم AirPower را لغو کرد

اپل به دلیل مشکلات و پیچیدگی های به وجود آمده در فرآیند تولید شارژر بی سیم ایرپاور (AirPower) خود که به گفته مقامات نتوانسته استانداردهای سطح بالای کمپانی را برآورده کند، از تولید انبوه آن ...

اپل به دلیل مشکلات و پیچیدگی های به وجود آمده در فرآیند تولید شارژر بی سیم ایرپاور (AirPower) خود که به گفته مقامات نتوانسته استانداردهای سطح بالای کمپانی را برآورده کند، از تولید انبوه آن منصرف شده و ادامه پروژه را لغو کرده است. دن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ریچیو معاون ارشد واحد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سخت افزار اپل در این باره اظهار داشته:

پس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از تلاش های بسیار، به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور قادر به پاسخگویی به استانداردهای سطح بالای ما نیست و به همین خاطر پروژه را لغو کردیم. از همه مشتریانی که بی صبرانه منتظر محصول جدید بودند عذرخواهی می کنیم. ما همچنان باور داریم که آینده بی سیم است و نسبت به گسترش تجربه بی سیم متعهد خواهیم بود.

شارژر بی سیم AirPower نخستین بار در سال 2017 و همزمان با معرفی آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رونمایی شد و اپل در آن زمان قول داد که محصول جدید را در سال 2018 روانه بازار خواهد کرد؛ اما سال 2018 نیز تمام شد و حالا با گذشت حدود 18 ماه از معرفی ایرپاور، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپل اعلام کرده که این محصول به تولید انبوه نخواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

ایرپاور از فناوری اختصاصی سیم‌پیچ چندگانه بهره می‌برد

شرکت ساکن کوپرتینو در زمان معرفی، ویژگی های جالبی را برای شارژر بی سیم خود برشمرده بود که از آن جمله می توان به امکان شارژ همزمان سه دستگاه (یک آیفون، یک ساعت هوشمند و یک جفت ایر پاد)، فناوری اختصاصی استفاده از چند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیم پیچ (که نیاز به پیدا کردن نقطه دقیق برای تماس دیوایس و شارژر را برطرف می کند) و پوسته نرم افزاری برای آیفون (که میزان شارژ دستگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های مختلف به ایرپاور را نمایش می دهد) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که پس از معرفی شارژر بی سیم AirPower در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رویداد آیفون - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 10، گزارش های مختلفی مبنی بر مشکلات این ابزار جانبی به خصوص داغ شدن بیش از حد آن (مربوط به همان فناوری سیم پیچ چندگانه) مخابره شد اما مسائلی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مانند چاپ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تصویر ایرپاور روی بسته بندی ایرپادهای جدید امید را در دل علاقه مندان زنده می کرد؛ امیدی که امروز با اعلام رسمی اپل برای همیشه ناامید شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone