🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29068.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ یک قدم دیگر به ارائه حالت تاریک نزدیک شد

برای کاربران گوشی‌های هوشمند، تنها خواندن دو کلمه کافیست که آن‌ها را به نصب یک اپلیکیشن جدید یا آپدیت یک اپ قدیمی ترغیب کند. این دو کلمه چیزی نیستند جز Dark Mode یا حالت تاریک ...

برای کاربران گوشی‌های هوشمند، تنها خواندن دو کلمه کافیست که آن‌ها را به نصب یک اپلیکیشن جدید یا آپدیت یک اپ قدیمی ترغیب کند. این دو - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کلمه چیزی نیستند جز Dark Mode یا حالت تاریک که این روزها میان کاربران طرفداران بسیار زیادی یافته است.

به لطف فعالسازی حالت تاریک، پس‌زمینه اپلیکیشن‌ها به رنگ تیره در می‌آید تا پس‌زمینه‌های سفید با نور زیادی که تولید می‌کنند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چشمان‌تان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را آزار ندهند. این ویژگی به قدری در چشم کاربران مفید ظاهر شده که گوگل و اپل قصد دارند در اندروید Q و iOS 13 آن را به صورت فراگیر به کل محیط سیستم عامل گسترش بدهند.

به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گزارش وبسایت WABetaInfo، واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به زودی این قابلیت را برای نسخه اندروید خود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارائه خواهد کرد. با دریافت آخرین نسخه بتای واتس اپ برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید (نسخه 2.19.82) می‌توانید به ویژگی حالت تاریک دسترسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

حالت تاریک مدتی است که برای نسخه iOS واتس اپ ارائه شده، اما در اندروید هنوز در مرحله تست بتا به سر می‌برد و در حال حاضر فقط به منوی تنظیمات محدود شده. نکته بعد اینکه با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالت تاریک نسخه اندروید پس‌زمینه را تماما به رنگ مشکی در نمی‌آورد و رنگی که مشاهده می‌کنید، خاکستری تیره خواهد بود.

این بدان معناست که در نمایشگرهای امولد، نباید با فعالسازی حالت تاریک واتس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپ انتظار کاهش مصرف باتری را داشته باشید که مطمئنا برای کاربران دیوایس‌های دارای این نوع نمایشگر خبر خوشحال‌کننده‌ای نیست.

اما در کنار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالت تاریک، آخرین نسخه بتای واتس اپ نام فایل‌های صوتی را به نوار پخش آن‌ها اضافه کرده که در نسخه‌های قبلی اثری از آن دیده نمی‌شد. برای دریافت این نسخه بتا و امتحان ویژگی‌های جدید می‌توانید همین حالا به پلی استور گوگل مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیانبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر آیا مطهری شاهین شهر اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در مطهری شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone