🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29063.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دونالد ترامپ: مدیر عامل گوگل کاملاً به ارتش ایالات متحده متعهد است

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به تازگی با انتشار توییتی از ملاقات خود با ساندار پیچای مدیر عامل گوگل خبر داد. این دیدار که پیش از انتشار توییت ترامپ رسانه ای نشده بود، پیرامون ...

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - تازگی با انتشار توییتی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - ملاقات خود با ساندار پیچای مدیر عامل گوگل خبر داد. این دیدار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - که پیش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - از انتشار توییت ترامپ رسانه ای نشده بود، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیرامون همکاری های گوگل با ارتش ایالات متحده شکل گرفته و طی آن پیچای بر تعهد گوگل نسبت به نیروهای نظامی ایالات متحده تأکید کرده است. ترامپ در نخستین توییت خود گفته:

همین حالا با ساندار پیچای رئیس گوگل، که مسلماً عملکرد خوبی دارد، ملاقات داشتم. او صراحتاً تأیید کرد که به ارتش ایالات متحده متعهد است، نه ارتش چین.

رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری اظهار داشته که او و پیچای درباره عدالت سیاسی و سایر مسائلی که گوگل می تواند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای کشور انجام دهد نیز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - صحبت کرده اند و در مجموع ملاقات خوبی داشتند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان

به گزارش بلومبرگ، ساندار پیچای در ابتدا قرار بود با مقامات عالی رتبه ارتش از جمله ژنرال دانفورد ملاقات کند؛ چرا که صحبت های دانفورد درباره کمک غیر مستقیم گوگل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - به ارتش چین عامل اصلی ملاقات اخیر بوده است. دانفورد طی مصاحبه ای نسبت به امکان بهره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - برداری چینی ها از مرکز هوش مصنوعی گوگل در پکن ابراز نگرانی کرده بود.

به گفته مقامات گوگل، مرکز مورد بحث که در سال 2017 تأسیس شده، روی آموزش، پژوهش درباره زبان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - طبیعی، الگوریتم های بازار و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه ابزارهای کاربردی تمرکز داشته و به هیچ عنوان با ارتش چین همکاری ندارد.

گوگل اخیراً از چند قرارداد با ارتش خارج شده بود

لازم به ذکر است که فشارهای دولت ایالات متحده بر گوگل از جایی شروع شد که این شرکت پس از اعتراضات کارکنان خود و فعالان ضد جنگ، از تمدید قرارداد با ارتش در حوزه هوش مصنوعی (پروژه Maven) خودداری کرده بود. کمپانی ساکن مانتین ویو در همین بازه زمانی از پروژه JEDI برای توسعه زیرساخت های فضای ابری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - ارتش نیز خارج شد که این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - مسائل در کنار توسعه موتور جست و جوی مخصوص چین، حساسیت های زیادی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - را در بدنه دولت نسبت به گوگل برانگیخت.

گفتنی است جف بزوس (مدیر عامل آمازون) و ساتیا نادلا (مدیر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - عامل مایکروسافت) نیز پیش از این تعهد کامل خود را به ارتش ایالات متحده ابراز کرده بودند. بزوس طی مصاحبه ای گفته بود:«ایالات متحده کشور بزرگی است و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بندرترکمن استان گلستان - باید از آن دفاع کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone