🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29069.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پسورد منیجر فایرفاکس با عنوان Lockbox برای اندروید منتشر شد

اگر از اپلیکیشن‌های پسورد منیجر مثل 1Password یا LastPass استفاده نمی‌کنید، احتمالا تا حالا برای ذخیره رمزهای عبور خود روی یادداشت‌هایتان حساب باز می‌کردید. اما باید بدانید که با این کار رمزهای عبور مهم‌تان را ...

اگر از اپلیکیشن‌های پسورد منیجر مثل 1Password یا LastPass استفاده نمی‌کنید، احتمالا تا حالا برای ذخیره رمزهای عبور خود روی یادداشت‌هایتان حساب باز می‌کردید. اما باید بدانید که با این کار رمزهای عبور مهم‌تان را در معرض دزدیده شدن قرار داده‌اید.

بنابراین شاید ایده بدی نباشد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - که برای یک بار هم شده، اپلیکیشن‌های پسورد منیجر را امتحان کنید. Lockbox - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - فایرفاکس می‌تواند بهانه خوبی برای این کار باشد؛ اپلیکیشن پسورد منیجری که موزیلا آن را قبلا برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - کاربران iOS منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - بود و حالا نوبت به اندرویدی‌ها رسیده که از مزایای آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - بهره‌مند شوند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان

Lockbox که پیش از ارائه در قالب اپلیکیشن، به شکل یک قابلیت درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربران فایرفاکس قرار گرفته بود، یک پسورد منیجر خوب و کاربردیست. به لطف آن دیگر نیازی به حفظ کردن رمزهای عبور پیچیده و طولانی نخواهید داشت چرا که اپلیکیشن این کار را در محیطی امن برایتان انجام می‌دهد. همچنین اپلیکیشن امکان ورود اتوماتیک رمزهای عبور در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - وبسایت‌ها و سرویس‌های مختلف را هم برایتان فراهم می‌کند.

خود Lockbox نیز توسط یک رمز عبور اصلی محافظت می‌شود که می‌تواند یک رمز تایپی یا قفل بیومتریک (حسگر اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - و ...) باشد. در این صورت، می‌توانید مطمئن باشید که رمزهای عبورتان برای ورود به سایت‌ها و سرویس‌های مختلف در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - محیطی امن و همیشه در دسترس محافظت می‌شوند.

اپلیکیشن Lockbox بر خلاف بسیاری از پسورد منیجرها، هنوز توانایی خلق رمزهای عبور قوی را ندارد. بنابراین فعلا باید روی آن به عنوان محلی برای ذخیره رمزهای عبور حساب باز کنید تا شاید در آپدیت‌های بعدی شاهد ارائه این قابلیت باشید. با این وجود، Lockbox همین حالا هم در ورود اتوماتیک رمز عبور برای ورود به اپ‌ها و وبسایت‌های مختلف عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

برای دانلود نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن Firefox Lockbox می‌توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه کنید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان

Firefox Lockbox

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone