🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29078.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ترجمه سریع وبسایت‌ها به فارسی با ترجمک؛ یک افزونه رایگان برای مرورگر

بیشتر مطالب علمی تأیید شده در جهان به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و عموما از ادبیات دشواری برای ارائه‌ی مطالب استفاده می‌کنند. حتی اخبار جهان ابتدا در سایت‌های انگلیسی زبان به انتشار می‌رسند که برای ...

بیشتر مطالب علمی تأیید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - شده در جهان به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و عموما از ادبیات دشواری برای ارائه‌ی مطالب استفاده می‌کنند. حتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - اخبار جهان ابتدا در سایت‌های انگلیسی زبان به انتشار می‌رسند که برای دسترسی سریع به آن‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - باید به زبان انگلیسی تسلط کاملی داشته باشید. اما حتی در صورت داشتن تسلط کامل گاهی اوقات ممکن است با واژه‌های جدیدی رو به رو شوید که معنی‌شان را ندانید و مجبور باشید از یک دیکشنری استفاده کنید.

در این مطلب قصد داریم ترجمک را معرفی کنیم. افزونه‌ای ساده که با استفاده از آن و تنها با فشردن کلید Shift - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید معنی واژه‌های موجود در یک متن را بیابید. این افزونه‌ی کاملا ایرانی توسط توسعه دهنده‌ی فونت آرا طراحی و تولید شده و کاملا متن باز و رایگان است. به این معنی که می‌توانید سورس اصلی آن را از طریق گیت هاب مشاهده کرده و پس از بررسی کامل کد‌های نوشته شده آن را نصب کنید. اگر شما هم به یک مترجم همراه و پرسرعت نیاز دارید این مطلب را از دست ندهید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران

با نگاهی به نام ترجمک به راحتی می‌توان متوجه شد که هدف آن ارائه‌ی یک دیکشنری کوچک است. این افزونه با حجم کم و سرعت بسیار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - خوبی که دارد مانند یک دیکشنری جیبی عمل می‌کند اما وقتی صحبت از کارایی می‌شود به هیچ عنوان نمی‌توان آن را کوچک قلمداد کرد. افزونه‌ی یاد شده قادر است به ترجمه‌ی کلمات و جملات انتخاب شده در متن بپردازد و این کار را تنها می‌توانید با فشردن کلید Shift انجام دهید.

ترجمک از API ترگمان استفاده می‌کند -مترجم قدرتمند آنلاین و رایگان که می‌تواند با سرعت قابل توجهی زبان فارسی را به انگلیسی و یا بالعکس برگرداند. این اتفاق باعث شده تا افزونه‌ از سرعت و دقت بسیار خوبی برخوردار باشد به طوری که می‌توان تا حد بسیار زیادی به معنی جملات و کلمات ارائه شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - توسط آن اطمینان کرد.

پس از نصب این افزونه، آیکون ترجمک به نوار ابزار مرورگر شما اضافه می‌شود و هر زمان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - که معنی کلمه یا جمله‌ای را متوجه نشدید، کافیست آن بخش از متن را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - انتخاب کرده و کلید Shift روی کیبورد را فشار دهید. پس از فشردن این کلید یک پنجره‌ی کوچک نمایش داده می‌شود و در داخل آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید معنی واژگان انتخاب شده‌ی خود را مشاهده کنید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید یک مطلب علمی در صفحه‌ی ویکیپدیا باز شده و با انتخاب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - واژه‌ی Chain rule و سپس فشردن کلید Shift معنی واژه مشاهده می‌شود. در پنجره‌ی کوچک و کنار معنای ارائه شده آیکونی قابل مشاهده است که با زدن آن می‌توانید معنی ارائه شده را کپی کرده و به کلیپ بورد سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - اضافه کنید. در نهایت قادر هستید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - که با فشردن کلید‌های ترکیبی Ctrl + V هرجایی که خواستید آن را درج نمایید.

اما ترجمک تنها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - به ترجمه‌ی تک واژه‌ها بسنده نکرده و می‌توانید با انتخاب یک پاراگراف و سپس فشردن کلید Shift معنای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - یک پاراگراف کامل را داشته باشید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید پس از انتخاب یک پاراگراف و زدن کلید Shift پنجره‌ی ترجمان باز می‌شود و می‌توانیم ترجمه‌ی نسبتا خوب آن را مشاهده کنیم.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران

اما این پایانی بر ویژگی‌های ارائه شده توسط این افزونه‌ی کوچک نیست. ترجمک به کاربران اجازه می‌دهد هر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - زمان که خواستند با کلیک روی آیکون این افزونه و تایپ واژه‌های مد نظر خود، معنی کلمات را مشاهده کنند. این کار با استفاده از کلید‌های ترکیبی Alt + Q نیز امکان پذیر است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران

ترجمک برای اکثر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - مرورگر‌های پرکاربرد عرضه شده و همین حالا می‌توانید آن را برای کروم و فایرفاکس دریافت کنید. لازم به ذکر است که نسخه‌های مربوط به Edge، اپرا و سافاری هم در دست تولید قرار دارند. طبق ادعای توسعه دهنده نسخه‌های Edge و اپرا در حال بررسی هستند و احتمالا خیلی زود در دسترس قرار خواهند گرفت اما کاربرانی که از مرورگر سافاری استفاده می‌کنند احتمالا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر رویان استان مازندران - باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone