🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29081.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از تبلت اقتصادی Galaxy Tab A Plus 2019 با پشتیبانی از قلم رونمایی کرد

شرکت سامسونگ به دور از هیاهوی رسانه ای از تبلت اقتصادی جدید Galaxy Tab A Plus 2019 خود رونمایی کرده که با پشتیبانی از قلم هوشمند، گزینه مناسبی برای افرادی است که بودجه لازم برای ...

شرکت سامسونگ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - به دور از هیاهوی رسانه ای از تبلت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - اقتصادی جدید Galaxy Tab A Plus 2019 خود رونمایی کرده که با پشتیبانی از قلم هوشمند، گزینه مناسبی برای افرادی است که بودجه لازم برای خرید پرچمداران سری نوت را در اختیار ندارند.

عدم تبلیغات و برگزاری رویداد رسمی برای تبلت اقتصادی جدید نشان می دهد که این محصول چندان برای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - واحد موبایل سامسونگ با اهمیت نیست و شرکت کره ای بیشتر به منظور تکمیل سبد محصولات خود آن را تولید کرده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

گلکسی تب جدید از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - 7904 بهره می‌برد

با این حال هرچند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - Galaxy Tab A Plus 2019 به عنوان عضوی از خانواده A تبلت های سامسونگ برای کاربرانی با بودجه های متوسط به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - پایین عرضه خواهد شد، مشخصات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - فنی قابل قبولی داشته و از یک چیپست 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی اگزینوس 7904 در کنار رم 3 گیگابایتی بهره می برد و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 512 گیگابایت دیگر قابل ارتقا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران - خواهد بود.

لازم به ذکر است که چیپست مورد اشاره، همان سخت افزاری است که در گوشی میان رده M20 مورد استفاده قرار گرفته و می تواند از یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم پشتیبانی کند؛ هرچند تبلت اقتصادی جدید سامسونگ چنین سنسوری نداشته و برای ثبت تصاویر از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ساده بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

گلکسی تب اِی پلاس 2019 با پشتیبانی از سیم کارت توانایی استفاده از اینترنت 4G LTE را داشته و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی برای 11 ساعت جست و جو در اینترنت (از طریق وای فای یا سیم کارت) کفایت می کند. این تبلت در ضمن به نمایشگر 8 اینچی مجهز شده که از رزولوشن 1200 در 1920 برخوردار است.

گفتنی است سامسونگ در تبلت 325 گرمی خود از اندروید 9 پای بهره برده و طبق پیش بینی ها، قرار است این محصول را با قیمتی در حدود 250 دلار روانه بازار کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر بابل استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جواهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر منطقه شهرک طالقانی بابل خدمات دارید
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone