🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31913.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی موبایل با باتری ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

هر بار که نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار رونمایی می‌شوند، انتظارات کاربران بابت عمر باتری آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. در راستای برآورده شدن این انتظارات، خوشبختانه قرار است در آینده شاهد باتری‌های قدرتمندتری در گوشی‌های ...

هر بار که نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار رونمایی می‌شوند، انتظارات کاربران بابت عمر باتری آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. در راستای برآورده شدن این انتظارات، خوشبختانه قرار است در آینده شاهد باتری‌های قدرتمندتری در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - گوشی‌های هوشمند باشیم.

طبق اطلاعات فاش شده از وبسایت GizChina، شرکت نام‌آشنای انرجایزر (که آن را در ایران با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - پاوربانک‌هایش می‌شناسیم) قرار است چند روز دیگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - از اسمارت‌فون جدید خود موسوم به Energizer P18K Pop رونمایی به عمل آورد؛ گوشی هوشمندی که از یک باتری فوق‌العاده قدرتمند 18000 میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - بهره می‌برد.

به گفته طراحان این دیوایس، P18K Pop می‌تواند به لطف این ظرفیت بالای باتری فقط با یک مرتبه شارژ به مدت یک هفته دوام بیاورد. در حالت شارژ کامل، با این گوشی می‌توانید 90 ساعت به طور بی‌وقفه مکالمه کنید، 100 ساعت به پخش موسیقی بپردازید، دو روز کامل ویدیو ببینید و به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - مدت 50 روز گوشی را در حالت استندبای نگه دارید که آمار و ارقام فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان
شاید به جای گوشی هوشمند، پاوربانک دارای نمایشگر توصیف بهتری برای P18K - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - Pop باشد!

اما به جز باتری، از منظر سایر خصوصیات سخت‌افزاری با دیوایسی نسبتا معمولی مواجه خواهید بود. P18K Pop دارای یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی فول اچ دی است که دوربین سلفی دو قلوی 2 و 16 مگاپیکسلی آن از بالای این صفحه به شکل کشویی خارج می‌شود. در پشت بدنه، سه لنز 12، 5 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که احتمالا آخری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - به عنوان سنسور عمق میدان کاربرد داشته باشد.

پردازنده گوشی انرجایزر، هلیو P70 ساخته مدیاتک است که 6 گیگابایت رم و 128 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. با این خصوصیات، به نظر می‌رسد که گوشی مذکور بتواند رقابت خوبی در بازار گوشی‌های میان‌رده اندرویدی داشته باشد و مطمئنا باتری غول‌آسایی که در آن به کار رفته نقش مؤثری در استقبال مردم از این گوشی ایفا خواهد کرد.

بد نیست بدانید که P18K Pop فقط یکی از 26 گوشی هوشمندی است که انرجایزر برای معرفی در نمایشگاه MWC 2019 در نظر گرفته است. با این حساب، احتمالا طی سال جاری باید شاهد حضور پررنگ‌تر انرجایزر در بازار نقاط مختلف دنیا باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone