تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30232.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی برای تهیه پیش نویس خبرها در نشریه فوربس

برخلاف باور عمومی، حرکت به سمت اتوماسیون به تدریج در حال اثرگذاری روی تمامی حوزه هاست و صرفا صنایعی نظیر تولید و حمل و نقل را تحت تاثیر خود قرار نداده. همین حالا که این ...

برخلاف باور عمومی، حرکت به سمت اتوماسیون به تدریج در حال اثرگذاری روی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تمامی حوزه هاست و صرفا صنایعی نظیر تولید و حمل و نقل را تحت تاثیر خود قرار نداده. همین حالا که این مطلب را می خوانید سیستم های هوش مصنوعی مشغول بازنگری قراردادها، جستجوی اسناد و تشخیص داوطلبانی هستند که برای تصدی مشاغل درخواست های خود را به شرکت ها ارائه کرده اند.

اما اخیرا دست کم یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نشریه تلاش نموده که از هوش مصنوعی برای کمک به مطرح نمودن «پرسش های اولیه» ای استفاده نماید که خبرنگاران معمولا قبل از تهیه خبرها از خود می پرسند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بعد با پاسخگویی به آنها پیش نویس مربوط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به اخبار را تهیه می کنند.

براساس گزارشی که نشریه Digiday منتشر کرده تیم تولید محتوای فوربس اخیرا به صورت داخلی شروع به تست نوعی ابزار هوش مصنوعی کرده که قابلیت تولید رشته های داستانی را دارد. ابزار مذکور برای این منظور از قابلیت نیمه خودکار پیشنهاددهی موضوعات در Bertie استفاده می کند که در واقع سیستم مدیریت محتوای فوربس محسوب می شود و براساس کارهای قبلی خبرنگاران این نشریه، نوشته های تمرینی را ارائه می دهد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

سیستم مدیریت محتوایی که به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن اشاره کردیم لینک هایی به مقالات مرتبط با موضوع را هم در خود فوربس و هم نشریات رقیب ارائه می کند و همزمان عکس هایی که ممکن است منجر به بهبود خبر شوند را هم فراهم میکند. البته باید اشاره کنیم که پیشتر رویترز نیز سیستمی مشابه به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این تحت عنوان Lynx Insights را راه اندازی کرد که درست مانند Bertie داده های کلیدی مرتبط با اخبار را در اختیار خبرنگاران قرار می دهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و به آنها کمک می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کند که مثلا در کمترین زمان تغییرات تاریخی را در قیمت گذاری کالاها تحلیل نمایند.

قابلیت پیشنهاد دهی موضوع که فوربس پیشگام ارائه آن شده، احتمالا در سه ماهه نخست امسال در اختیار تمامی نشریات متعلق به آن در آمریکا و اروپا قرار می گیرد. البته تاریخ دقیقی برای ارائه ابزار خبرنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی مشخص نشده با این حال ساخت چنین ابزاری را می توان آغازگر یک گرایش تازه دانست.

نویسنده هوش مصنوعی اسوشیتد پرس در هر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ثانیه ۲۰۰۰ خبر می نویسد

گفتنی است فوربس و رویترز تنها نشریاتی نیستند که از هوش مصنوعی در خبر نویسی کمک می گیرند. واشنگتن پست نیز چندی پیش از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یک تکنولوژی داخلی به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام Heliograf رونمایی کرد که خبرهایی کوتاه را براساس موضوعاتی متنوع نظیر المپیک، رقابت های دبیرستانی و امثال آن می نویسد. این ابزار در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۸۵۰ خبر نوشت که طبق برخی برآوردها در سال ۲۰۱۸ به رقم چند هزار رسید. در عین حال اسوشیتد پرس هم در همکاری اش با شرکت Automated Insights یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نویسنده هوش مصنوعی را در سال ۲۰۱۵ توسعه داد که درهر ثانیه ۲۰۰۰ مقاله را با کمترین خطا نسبت به نویسنده های انسانی می نویسند.

البته باید اشاره کنیم که ابزارهای گزارش دهی مبتنی بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هوش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مصنوعی لزوما پیش قراول خبرنویسی ماشینی نیستند و میتوان از آنها در حوزه های دیگری نظیر تشخیص ترندهای غیرمنتظره در رویدادهای خبری یا انجام برخی امور پیش پا افتاده ای که هم اکنون توسط انسان ها انجام می گیرند بهره گرفت.

برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مثال نشریه لس آنجلس تایمز در سال ۲۰۱۴ از نوعی الگوریتم یادگیری ماشینی را برای وارسی سوابق ۸ ساله از طبقه بندی نادرست - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جرائم خشن توسط پلیس این شهر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone