🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29100.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن های پیش فرض اندروید خطرات امنیتی متعددی به همراه دارند

ماه گذشته گزارش شد یک بدافزار به صورت پیش فرض روی سیستم عامل اندروید یک گوشی آلکاتل، نصب شده بود. علاوه بر این اپلیکیشن‌های پلی استور گوگل طی این چند سال مشکلات امنیتی زیادی را ...

ماه گذشته گزارش شد یک بدافزار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - به صورت پیش فرض روی سیستم عامل اندروید یک گوشی آلکاتل، نصب شده بود. علاوه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - بر این اپلیکیشن‌های پلی استور گوگل طی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - چند سال مشکلات امنیتی زیادی را تجربه کرده‌اند. حال محققان کشف کرده‌اند که اپلیکیشن های پیش فرض روی سیستم عامل اندروید خطرات امنیتی زیادی ایجاد می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران

به گزارش وبسایت تک‌رادار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - متخصصین امنیتی موسسه شبکه‌ای IMDEA که ساکن مادرید اسپانیا هستند، برای انجام تحقیقات به خصوصی، ۲۰۰ تولید کننده‌ موبایل، ۱۷۰۰ گجت اندرویدی و ۸۲ هزار اپلیکیشن اپلیکیشن های پیش فرض روی سیستم عامل اندروید را مورد بررسی قرار داده‌اند.

پژوهشگران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - این موسسه، با بررسی این اپلیکیشن های پیش فرض متوجه شده اند که بسیاری از فروشندگان نسخه های خودشان را از این سیستم عامل متن باز بکار می‌برند. آنها از نقطه ضعف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - این پلتفرم استفاده می‌کنند تا سرویس‌های جمع آوری دیتای مشخصی را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - روی سیستم عامل موبایل‌ها مخفی کنند. سپس این موبایل به کاربر بی خبر فروخته می‌شود و در موعد مقرر، اطلاعات شخصی وی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - در اختیار فروشنده قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران

تحلیلگران متوجه شده‌اند که کمپانی‌هایی که موبایل‌های اندرویدی می‌سازند، طی پروسه‌ی توسعه یک تلفن هوشمند، آن را در اختیار شرکت‌های سوم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - شخص قرار می‌دهند تا برنامه‌های لازم را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - روی این گجت ها نصب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - کنند. به همین دلیل است که سو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - استفاده‌ی برخی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - اشخاص از نظر تولید کننده و کاربر دور می‌ماند.

البته تنها تولید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - کنندگان مقصر رخ دادن چنین اتفاقی نیستند و امکان دارد هزاران نفر در پروسه تولید یک موبایل از توسعه دهندگان نرم افزار گرفته تا بازاریابان و کسانی که به صورت مخفیانه روی این گوشی‌ها کار می‌کنند، در این سو استفاده دست داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران

علاوه بر این گفته شده که سو استفاده گران می‌توانند با این تکنیک فعالیت کاربر، اطلاعات شخصی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - و حتی عادات استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را تحت نظر گرفته و از آنها استفاده کنند.

گوگل بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده و مدعی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر چالوس استان مازندران - شده که روش بررسی این تحقیقات غلط بوده و تفاوتی میان برنامه‌های پیش فرض و بدافزار‌های سوار شده روی موبایل قائل نشده اند. با این وجود ساکنین مانتین ویو در تلاشند تا پروسه‌ی توسعه موبایل‌های اندرویدی را کمی تغییر دهند تا دیگرخلافکاران نتوانند از این فرصت‌ها سو استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone