🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29098.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

برخورد قاطع پلیس فتا با منتشرکنندگان تصاویر غیر واقعی از سیلاب

جانشین پلیس فتا پایتخت تاکید کرد که با  افرادی که تصاویر و محتواهای غیرواقعی از سیلاب در فضای مجازی پخش کنند، برخورد می شود. سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت و گو با مهر ضمن ابراز ...

جانشین پلیس فتا پایتخت تاکید کرد که با  افرادی که تصاویر و محتواهای غیرواقعی از سیلاب در فضای مجازی پخش کنند، برخورد می شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قروه استان کردستان

به دنبال وقوع سیل در چند نقطه کشور و بروز خسارات جانی و مالی، برخی افراد سودجو در فضای مجازی مشغول شایعه‌پراکنی درباره بروز سیل و توفان‌های سهمگین در سطح تهران و نیز کشور شده‌اند. حتی برخی از دولتمردان از جمله عضو شورای شهر تهران در چند روز گذشته توییت‌هایی مبنی بر هشدار وقوع طوفان در تهران منتشر کردند که سریعا توسط سازمان هواشناسی کشور تکذیب شدند.

از روز گذشته عکس‌هایی در فضای مجازی دست به دست و در آن عنوان می‌شد که این تصاویر، خسارات سیل در شهر شیراز و سایر نقاط کشور را به تصویر کشیده در صورتی به راحتی و با کمی دقت می‌توان پی برد این تصاویر متعلق به خسارات سیلاب در خارج از کشور است. برخی از تصاویر نیز منتسب به شهرهای اطراف تهران نظیر رباط کریم بوده که توسط ساکنین این شهرها در فضای مجازی قویا تکذیب شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone