🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29096.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

همه با هم برای ایران؛ دیجی کالا به یاری سیل زدگان شتافت

دیجی‌کالا یاری‌رسانی به هموطنان عزیز آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور را وظیفه خود می‌داند. این جمله‌ای است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدای کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خود نوشته و در ادامه ...

دیجی‌کالا یاری‌رسانی به هموطنان عزیز آسیب‌دیده در سیل اخیر کشور را وظیفه خود می‌داند. این جمله‌ای است که فروشگاه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - اینترنتی دیجی کالا در ابتدای کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خود نوشته و در ادامه از کاربران خود خواسته اگر قصد کمک دارند، می‌توانند محصولاتی خاص که از اقلام مورد نیاز هموطنان آسیب دیده هستند را خریداری کنند و ارسال و رساندن کالاها را به تیم دیجی کالا بسپارند.

در بیانیه دیجی کالا تاکید شده که این همکاری با مساعدت سازمان هلال احمر استان گلستان صورت خواهد گرفته و خود دیجی‌کالا قسمتی از نیازهای مالی این پروژه را تامین‌ (بسته حمایتی ۵۰ میلیون تومانی) و با کمک همکاران مرکز توزیع دیجی‌کالا در استان گلستان، امکانات لجستیکی لازم در اختیار این پروژه امدادرسانی قرار گرفته است:

«لازم به ذکر است که کلیه محصولات این صفحه به قیمت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - خرید و بدون حاشیه سود عرضه شده‌اند و تنها به مقصد هلال احمر استان گلستان ارسال می‌شوند. هزینه و مسئولیت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - ارسال این محصولات با دیجی‌کالاست.»

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان

این طرح که همه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - با هم برای ایران نام دارد، در حال حاضر برای سیل زدگان استان گلستان (شهرستان آق قلا) انجام خواهد شد در حال حاضر در این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - صفحه  قابل رویت است. کاربرانی که قصد کمک دارند باید این نکات را در نظر بگیرند:

  • در قسمت ثبت سفارش، ابتدا یک آدرس جدید اضافه کرده شهر و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - استان را گلستان و شهر را آق قلا انتخاب نمایید.
  • ۳در صورتی که از طریق اپلیکیشن خرید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - می‌کنید، در قسمت آدرس تحویل سفارش تلفن ثابت
    021-61930000 را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - وارد نمایید.
  • در قسمت آدرس و نام تحویل گیرنده عبارت "هلال احمر گلستان" و کد پستی 1111111111 را وارد نمایید.
  • در قسمت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - بازبینی سفارش، کدتخفیف golestan را در کادر کد تخفیف دیجی‌کالا دارم وارد و ثبت نمایید تا هزینه ارسال از مبلغ سفارش شما کسر شود

لازم به ذکر است که پرداخت باید به صورت آنلاین انجام شود. در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - حال حاضر کالاهایی چون پتو، البسه گرم، نوار بهداشتی، پوشک نوزاد، فانوس، جوراب و کیسه زباله و... در این بخش بدون سود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - حاشیه به فروش می‌رسد تا در اسرع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - وقت و با کمک هموطنان به دست سیل زدگان برسند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان

گفتنیست در پی حوادث سیل در نقاطی از کشور، استارت آپها و شرکت‌های زیادی تاکنون اقدامات متفاوتی در راستای حمایت از سیل زدگان انجام داده‌اند که گزارش مشروح - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر قوچان استان خراسان - آن را می‌توانید در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone