🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29101.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

۱۰ نقل قول الهام بخش از رید هافمن بنیانگذار لینکدین

رید هافمن یکی از کارآفرینان برتر حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود که توانسته یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار بیافریند. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد چنین شبکه‌ای بتواند موفقیتی کسب کند اما این روز‌ها ...

رید هافمن یکی از کارآفرینان برتر حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود که توانسته یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار بیافریند. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد چنین شبکه‌ای بتواند موفقیتی کسب کند اما این روز‌ها لینکدین و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - رزومه‌ به روز شده داشتن در این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - سایت، اهمیت بالایی در فعالیت کاری پیدا کرده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان

البته لینکدین تنها تجربه‌ی رید هافمن در کارآفرینی نیست و او عضویت در هیأت مدیره PayPal را هم در پرونده‌ی خود دارد. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - مؤسس لینکدین علاقه زیادی به حمایت از جوان‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی آنها دارد. در حدی که در سیلیکون - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - ولی کالیفرنیا، معروف است که اگر می‌خواهید کار جدیدی راه بیندازید حتماً سری به رید هافمن بزنید.

به همین دلیل او دوره‌ها و سخنرانی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف برگزارد کرده تا جوانان را راهنمایی کرده و به آنها انگیزه بدهد. حال با هم ۱۳ نقل قول الهام بخش از رید هافمن را مرور می‌کنیم؛

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان

  • جامعه شکوفا می‌شود اگر افراد همانند کارآفرینان فکر کنند.
  • اگر شخصی به کاری که می‌کند علاقه داشته باشد، بسیار بیشتر از آن کسی که می‌خواهد پول درآورد کار خواهد کرد و نتیجه خواهد گرفت.
  • هرکاری در دنیا نیازمند کمی ریسک است و چیزی که شما باید یاد بگیرید این است که بتوانید احتمال ریسک را کنترل کنید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان

  • ۲۰ سال سابقه کاری برخی افراد همان یک سال سابقه و تجربه است که ۲۰ مرتبه پشت هم تکرار شده است.
  • یک بلاگ شخصی راه اندازی کنید و سعی کنید بر اساس فعالیت‌‌‌های مختلفتان، اعتبار عمومی برای خود بسازید.
  • تمامی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - انسان‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - کره زمین به نوعی کارآفرین محسوب می‌شوند. نه به این معنی که همه آنها شرکتی به راه می‌اندازند اما شور اشتیاق برای آفریدن در DNA تک تک انسان‌ها قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان

  • وقتی می‌خواهید حرفه شغلی خود را آغاز کنید، باید تصور کنید که قصد دارید یک استارتاپ به راه اندازید.
  • خودتان را با زندگی مشغول کنید یا اینکه بمیرید. اگر پیشرفت نمی‌کنید، پس بی هدف شده‌اید. اگر جلو نمی‌روید، پس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - در حال عقبگرد هستید.
  • شما با پی بردن به اینکه شخصی چه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - کتابی می‌خواند، می‌توانید بفهمید که چگونه فکر می‌کند.
  • بهترین غنیمت در زندگی این است که شانس بیاورید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر چمخاله استان گیلان - و به کاری مشغول شوید که ارزشمند باشد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone