🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32098.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 10 از مد اینستاگرام بهره می‌برد

سامسونگ با همکاری اینستاگرام یک حالت مخصوص به این شبکه اجتماعی را به پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 10 اضافه کرده است. با استفاده از این مد می‌توانید حالت‌هایی مانند پانوراما را در هر ...

سامسونگ با همکاری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - اینستاگرام یک حالت مخصوص به این شبکه اجتماعی را به پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 10 اضافه کرده است.

با استفاده از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - این مد می‌توانید حالت‌هایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - مانند پانوراما را در هر همه مدل‌های گلکسی اس 10 انتخاب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - کرده و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - بعد از گرفتن عکس آن را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - مستقیما در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که استیکرهای محبوب این شبکه اجتماعی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - مد اینستاگرام قابل استفاده بوده و شما در همین اپ از ویژگی‌های ویرایش تصویر اینستاگرام هم بهره خواهید برد. به طور خلاصه با استفاده از این قابلیت می‌توانید ویژگی‌های ویرایشگر اینستاگرام را در اپ دوربین گوشی خود داشته باشید.

جدا از این قابلیت، قرار است سامسونگ به‌زودی یک SDK - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - اختصاصی را منتشر کند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - تا توسعه دهندگان مختلف بتوانند از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - ویژگی‌های دوربین گلکسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - اس 10 در پلتفرم‌های خودشان استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران

در حال حاضر اسنو، لیم و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - اسنپ چت به عنوان برندهایی که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - از این قابلیت استفاده خواهند کرد معرفی شده اند و در آینده‌ای نچندان دور باید شاهد استفاده اپلیکیشن‌های شناخته شده دیگری هم از این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شیرگاه استان مازندران - SDK باشیم. البته هنوز اینستاگرام تنها اپلیکیشنی خواهد بود که مد مخصوص به آن روی دوربین گلکسی اس 10 قرار خواهد داشت.

روز گذشته گلکسی اس 10 در چهار مدل متفاوت اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G و اس 10 ای معرفی شد. سخت افزار فوق العاده قدرتمند، دوربین های حرفه ای ویژگی مشترک بین تمام مدل‌های مختلف این محصول است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone