🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32091.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

روسیه در سال 2021 دو توریست فضایی را به ایستگاه بین‌المللی می‌فرستد

از سال 2001 تا کنون، روسیه هفت توریست را به فضا فرستاده و حالا سازمان هوافضای این کشور (Roscosmos) طی قراردادی با مؤسسه آمریکایی Space Adventures تصمیم گرفته اواخر سال 2021، دو توریست فضایی دیگر ...

از سال 2001 تا کنون، روسیه هفت توریست را به فضا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - فرستاده و حالا سازمان هوافضای این کشور (Roscosmos) طی قراردادی با مؤسسه آمریکایی Space Adventures تصمیم گرفته اواخر سال 2021، دو توریست فضایی دیگر را به ایستگاه بین المللی ببرد.

البته هویت توریست های مورد بحث هنوز فاش نشده اما مشخصاً این افراد جزو ثروتمندان دنیا هستند و با یک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - فضاپیمای روسی سایوز به سفر گران قیمت خود خواهند رفت.

در این بین سازمان هوافضای روسیه با اعتماد به نفس کامل، انگیزه اصلی ارسال توریست به فضا را کسب درآمد و پشتیبانی مالی از پروژه های خود و صنعت فضایی روسیه عنوان کرده و اظهار داشته تبلیغات و اثبات توانایی، در رتبه دوم اولویت های این سازمان قرار می گیرند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران
ایستگاه فضایی بین المللی

هرچند در سال 2021 و با حضور شرکت های خصوصی مانند اسپیس ایکس و ویرجین گلکتیک در عرصه رقابت توریسم فضایی، سفر سیاحتی به خارج از جو زمین چندان خاص نخواهد بود و در آن زمان احتمالاً تعداد زیادی از ثروتمندان دست به چنین سفرهایی خواهند زد.

روسیه برای سفرهای فضایی کوتاه نیز برنامه دارد

لازم به ذکر است که به گفته دیمیتری روگوزین رئیس روسکازموس (سازمان هوافضای دولتی روسیه)، این سازمان برنامه هایی برای سفر فضایی کوتاه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - داشته و تصمیم دارد علاقه مندان را به مسیر گاگارین، مداری که در سال 1961 نخستین انسان در آن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - قرار گرفت، برده و از این طریق در زمان و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - هزینه های آماده سازی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر چمستان استان مازندران - و پرتاب سایوز صرفه جویی کند.

جالب است بدانید که آقای روگوزین علاوه بر اعلام آغاز مذاکرات با شرکای مختلف، مدعی شده که روسیه می تواند فضانوردان را در مدت زمانی کمتر از زمان لازم برای سفر از مسکو به بروکسل، به ایستگاه فضایی بین المللی برساند.

گفتنی است آخرین توریست فضایی که توسط روس ها به ایستگاه بین المللی برده شده بود، در سال 2009 از این ایستگاه دیدن کرد و حالا پس از یک وقفه 10 ساله، سازمان هوافضای روسیه برای از سر گیری پروژه توریسم فضایی آماده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone