🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32094.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

توییتر تست عمومی بخش مکالمات جدید خود را آغاز کرد

اکتبر سال گذشته بود که توییتر، از تصمیم خود برای بازطراحی باکس مکالمات در این پلتفرم اجتماعی پرده برداشت. در آن زمان، هدف از این تغییرات تشویق کاربران به برقراری مکالمات مفیدتر و دوستانه‌تر عنوان ...

اکتبر سال گذشته بود که توییتر، از تصمیم خود برای بازطراحی باکس مکالمات در این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - پلتفرم اجتماعی پرده برداشت. در آن زمان، هدف از این تغییرات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - تشویق کاربران به برقراری مکالمات مفیدتر و دوستانه‌تر عنوان شده بود و حالا وقت آن رسیده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - که این اهداف عملی شوند.

به گزارش منابع خبری تکنولوژی، توییتر از ساعاتی پیش تست عمومی مکالمات جدید خود را آغاز کرده که همه می‌توانند در آن شرکت کنند. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای آنکه شما هم به جمع تسترهای توییتر بپیوندید، می‌توانید از این لینک برای ثبت نام اقدام کنید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان

به عقیده توییتر، طراحی جدید با هدف «تسهیل دنبال کردن صحبت‌های کاربران» انجام گرفته است. حالا هر توییت پاسخ، در یک پنجره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - مستطیلی با گوشه‌های گرد قرار می‌گیرد تا به پنجره چت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان شباهت بیشتری داشته باشد. همچنین پاسخ‌هایی که از فالویینگ‌هایتان دریافت می‌کنید، در پنجره‌هایی به رنگ آبی و پاسخ‌هایی که خودتان می‌فرستید در مستطیل‌های خاکستری به نمایش در می‌آیند.

اما به غیر از این موضوع، توییتر در ادامه تغییرات جدید قصد داشته که تمرکز کاربران روی اعداد و ارقام مرتبط با هر توییت را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاهش داده و آن را روی محتوای خود توییت‌ها معطوف کند. به همین خاطر، حالا تعداد لایک و ریتوییت‌هایی که هر پاسخ دریافت کرده را به طور پیش‌فرض مخفی می‌کند. تنها در صورتی که روی پاسخ کلیک کنید، می‌توانید این آمار و ارقام را ببینید و به تنظیمات توییت دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان

طبیعتا تغییرات جدید، در رسیدن توییتر به اهداف خود که یکی از آن‌ها سالم‌سازی مکالمات در این شبکه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - اجتماعیست تأثیرگذار خواهند بود. با این وجود، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - که تغییر رنگ پنجره مکالمات صرفا برای اصلاح رفتار کاربران - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - در مکالمات این شبکه اجتماعی کافی نباشد.

در هر صورت، تغییرات اخیر فعلا در مرحله تست و آزمایش به سر می‌برند و ارائه آن‌ها در نسخه نهایی اپلیکیشن منوط بر دریافت بازخوردهای مثبت از سوی تسترها خواهد بود. توییتر اعلام کرده که در صورت استقبال کاربران، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - ساختار جدید مکالمات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نجف آباد استان اصفهان - را «چندین ماه دیگر» به اپلیکیشن خود می‌آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما اطراف حاجی آباد نجف آباد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در حاجی آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone