🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32097.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی از توانمندی‌های حسگر عمق سنج پرچمدار جی 8 تینکیو می‌گوید

کمپانی ال جی مانور زیادی روی ژست های غیر لمسی گوشی جی 8 تینکیو داده و حالا با انتشار جزئیات بیشتر از حسگر عمق سنج این تلفن هوشمند، نحوه عملکرد ژست های مورد اشاره را ...

کمپانی ال جی مانور زیادی روی ژست های غیر لمسی گوشی جی 8 تینکیو داده و حالا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با انتشار جزئیات بیشتر از حسگر عمق سنج این تلفن هوشمند، نحوه عملکرد ژست های مورد اشاره را بیشتر تشریح کرده است.

سنسور ToF یا حسگر عمق سنج با تابش نور فروسرخ و محاسبه زمان بازگشت آن از سطح اجسام، فواصل را محاسبه کرده و از این طریق محیط پیرامون خود را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشاهده می کند. به ادعای ال جی، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حسگر عمق سنج - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گوشی جی 8 تینکیو که توسط تیم Innotek این شرکت ساخته شده، نسبت به فناوری موجود در محصولات رقبا از برد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیشتری برخوردار بوده و انرژی کمتری نیز مصرف می کند.

تکنولوژی ال جی با فناوری TrueDepth Face ID اپل تفاوت اساسی دارد

در مقام مقایسه، تکنولوژی ال جی با فناوری TrueDepth Face ID اپل تفاوت اساسی دارد؛ محصول شرکت ساکن کوپرتینو با تابش هزاران پرتو لیزر نقطه ای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به سطح اجسام، اختلال ایجاد شده در انتشار را محاسبه کرده و عمق را تخمین می زند؛ اما حسگر عمق سنج ال جی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مانند یک رادار عمل کرده و از فناوری مشابهی با آنچه مایکروسافت در سنسور کینکت استفاده کرده بود، بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

تکنولوژی مورد بحث در زمینه تشخیص چهره، تشخیص حرکات و واقعیت افزوده کاربرد داشته و نسبت به فناوری رقیب، دقت بیشتری نیز دارد. به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گفته ال جی، حسگر عمق سنج - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جی 8 تینکیو به کاربر اجازه می دهد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در سرمای شدید، بدون نیاز به بیرون آوردن دست از دستکش، از گوشی خود استفاده کرده و شعار «خداحافظ لمس» کمپین تبلیغاتی ال جی را به واقعیت تبدیل کند.

گفتنی است کمپانی کره ای علاوه بر استفاده از قطعه مورد بحث در تلفن هوشمند، علاقه مند به استفاده از آن در سایر ابزارها نیز بوده و با توجه به افت سهم خود از بازار موبایل، تصمیم دارد مانند سامسونگ و سونی به عنوان یک تأمین‌کننده سخت افزار وارد میدان رقابت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone