🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32095.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Push Maze Puzzle؛ به یاد دوران سگا

هرچند Sega Forever یک تنه علاقه‌مندان نوستالژی گوشی را راضی نگه داشته اما در کنار بازی‌های این سرویس گاهی اوقات عناوینی منتشر می‌شوند که با وجود ظاهر مدرن‌تر خود یادآور گذشته هستند؛ Contra Return که خاطرات ...

هرچند Sega Forever یک تنه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - علاقه‌مندان نوستالژی گوشی را راضی نگه داشته اما در کنار بازی‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این سرویس گاهی اوقات عناوینی منتشر می‌شوند که با وجود ظاهر مدرن‌تر خود یادآور گذشته هستند؛ Contra Return که خاطرات کنتراهای قدیمی را زنده کرد، Escape که بازسازی قسمت اول شاهزاده پارسی بود و حالا Push Maze Puzzle که در تک تک لحظاتش می‌شود ردپای Shove! it را دید.

Shove! it را شاید خیلی‌ها به اسم نشناسند ولی بازی یکی از معروف‌ترین‌ بازی‌های سگا جنسیس بود که در آن بازیکن باید جعبه‌ها را به نقطه‌های مشخص شده می‌رساند. البته با این چالش که به‌خاطر محدودیت‌های فضا، هر حرکتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمی‌توانستید انجام داده و مجبور بودید با برنامه جعبه‌ها را هل بدهید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
نمایی از بازی Shove! it

Push Maze Puzzle نه تنها از دیدگاه گیم‌پلی Shove! it را به عنوان منبع الهام خود هدف قرار داده، بلکه بازی از لحاظ طراحی مرحله‌ها و گرافیک نیز کاملا شبیه به این بازی معروف سگا جنسیس است. انگار توسعه‌دهنده Shove! it را برداشته، رنگی روی آن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کشیده و با اسمی جدید روانه بازار گوشی‌های هوشمند کرده است.

در اینگونه موقعیت‌ها معمولا این وجه تشابه زیاد یک نکته منفی به‌حساب می‌آید ولی قضیه Shove! it کمی فرق می‌کند. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بازی کپی آنچنان با کیفیتی روی گوشی ندارد و Push Maze Puzzle می‌تواند - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این وظیفه را به عهده بگیرد. Push Maze - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Puzzle نمی‌خواهد متفاوت باشد و با توجه به خروجی نهایی، سازنده تصمیم درستی گرفته است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

البته Push Maze Puzzle با چند ویژگی جدید سعی کرده تجربه‌ای کاربرپسندتر را ارائه بدهد. یکی از آن‌ها قابلیت بازگشت به عقب است. جدا از اینکه در هر نقطه می‌توانید مرحله را ری‌استارت کنید، قابلیت این را دارید تا یک‌به‌یک حرکت‌ها را به عقب ببرید. بنابراین دیگر نیازی نیست از ابتدا دوباره همه کارها را انجام دهید.

اما ویژگی دوم به حضور آیتم‌های کمکی برمی‌گردد. اگر در مرحله‌ای با چالش مواجه شدید، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌توانید از میان سه آیتم مختلف که هر کدام کارایی مختلفی دارند یکی را انتخاب کرده و با آن مسیر موفقیت خود را هموارتر کنید. در نهایت هم آخرین ویژگی مربوط به بخش آنلاین و رقابتی بازی است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

جدا از مرحله‌های آفلاین، Push Maze Puzzle دارای بخش آنلاین است و در آن دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند؛ در زمان مشخص شده هر کسی که بتواند جعبه‌های بیشتری را به نقاط ضربدری برساند، برنده می‌شود. متاسفانه بازی در این بخش برای آی‌پی‌های ایرانی فیلتر بوده و تجربه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن بدون فیلترشکن غیرممکن است.

Push Maze Puzzle یک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کپی پر زرق و برق‌تر از Shove! it به‌حساب می‌آید. چه برای کسانی که به دنبال یک پازل سبک برای گوشی هستند و چه بازیکن‌هایی که می‌خواهند خاطرات‌شان را زنده کنند، بازی می‌تواند سرگرم‌کننده ظاهر شود. بنابراین اگر جزو این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دو دسته هستید، پیشنهاد می‌کنیم ساخته جدید استودیوی mobirix را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Push Maze Puzzle

سازنده: mobirix قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34.9 / 13 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone