🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19352.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با قفل هوشمند Ai.one برای منازل؛ کنترل بهتر، امنیت بیشتر

حالا که وارد سال2021 شده‌ایم، تقریبا می‌توان گفت که خانه‌ هوشمند دیگر یک مفهوم اعیانی و لاکچری نیست. حداقل آمار و ارقام بین‌المللی که اینطور به ما می‌گوید. به گزارش گروه مدیای NPS انتظار می‌رود ...

حالا که وارد سال2021 شده‌ایم، تقریبا می‌توان گفت که خانه‌ هوشمند دیگر یک مفهوم اعیانی و لاکچری نیست. حداقل آمار و ارقام بین‌المللی که اینطور به ما می‌گوید. به گزارش گروه مدیای NPS انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - ضریب نفوذ خانه هوشمند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - از 7.5 درصد در سال 2018 به 19.5 درصد در سال 2022 افزایش پیدا کند.

طبیعتا بخش زیادی از این رشد مرهون رقابت فشرده‌ای بوده که میان تولیدکنندگان محصولات هوشمند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - خانگی به راه افتاده. شرکت We Lock، با بیش از ده سال تجربه یکی از همین شرکت‌هاست که در این مقاله با یکی از محصولات کاربردی آن‌ها آشنا می‌شویم: قفل هوشمند Ai.one که در منازل مسکونی کاربرد دارد.

نصب یک قفل هوشمند روی درب منزل فارغ از ضریب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - بالای امنیتی که به ارمغان می‌آورد، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌های ساختاری قفل هوشمند Ai.one مدل L6SBR

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان

این قفل هوشمند ترکیب خوش‌ساختی از یک سیلندر فولادی ضد زنگ و یک برد الکترونیکی مجهز به حسگر اثر انگشت است که خیلی راحت روی درب نصب می‌شود. برای نصب نیازی به تعویض بدنه و پنل دستگیره درب نیست و فقط تعویض سیلندر کفایت می‌کند که خودتان می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنما این کار را انجام بدهید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان

طول سیلندر قفل Ai.one قابل تنظیم بوده و برای درب‌هایی با ضخامت 55 تا 105 میلی‌متر قابل استفاده است. به طور خلاصه ویژگی‌های این قفل هوشمند به شرح زیر هستند:

  • جنس: فولاد 304 ضد زنگ / پلاستیک
  • ظرفیت تشخیص اثر انگشت: 999 اثر انگشت (3 نفر ادمین و 996 نفر کاربر عادی)
  • پشتیبانی از ریموت کنترل: تا 8 عدد ریموت
  • دمای عملیاتی: بین 30 تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • منبع تغذیه: سه عدد باتری قلمی AAA
  • عمر باتری: 6 ماه
  • مجهز به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کلید بلوتوثی پشتیبان برای مواقع اضطراری
  • مجهز به حسگر اثر انگشت ساخت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کشور سوئد (تضمین سطح امنیتی بانک)

با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان این قفل هوشمند را در منازل مسکونی، ادارات، هتل‌ها و مراکز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - اقامتی به کار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - گرفت.

روش‌های بازگشایی درب با قفل هوشمند Ai.one

به لطف تجهیزات به کار رفته در این قفل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - هوشمند، از سه روش می‌توان درب خانه را با آن بازگشایی کرد:

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان

  • باز کردن درب با اثر انگشت: حسگر اثر انگشت Ai.one می‌تواند 999 اثر انگشت مجزا را شناسایی و در حافظه خود ذخیره کند. با این حساب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - به غیر منازل می‌تواند گزینه مناسبی برای ادارات و شرکت‌های پر کارمند به شمار آید.
  • بازگشایی درب با ریموت کنترل: قفل Ai.one ظرفیت استفاده همزمان 8 ریموت کنترل را دارد که از راه دور بتوانید قفل درب را باز کنید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان

  • بازگشایی درب از طریق اپلیکیشن اختصاصی: به لطف اینترنت اشیاء با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - نصب اپ اختصاصی We Lock در گوشی می‌توانید از راه دور، قفل و باز کردن Ai.one - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - را کنترل کنید. این قفل هوشمند به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - سادگی با دستیارهای گوگل اسیستنت و الکسای آمازون ارتباط برقرار می‌کند تا با صادر کردن دستورات صوتی بتوانید کنترل درب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - را به دست بگیرید. همچنین برای امنیت بیشتر، می‌توانید احراز هویت دو فاکتوره را برای ورود به اپلیکیشن فعال نمایید.

قفل هوشمند Ai.one در دو مدل اروپایی و آمریکایی با قیمت 199 دلار در بازار قابل تهیه است. در صورت تمایل برای خرید و کسب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر گلستان استان گلستان - اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به وبسایت We Lock مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر دنیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام و عرض ادب نمایندگی شما اطراف چشم انداز گلستان خدمات داره.
پاسخ: بله در چشم انداز شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone