🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19350.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو ۲۰۲۱ احتمالا با مجیک کیبورد بازطراحی شده معرفی می‌شود

مستندات مربوط به ۵ پتنت ثبت شده توسط اپل، از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ به همراه نسل دوم مجیک کیبورد با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید خبر می‌دهد. سال گذشته اپل از مدل‌های جدید آیپد پرو ...

مستندات مربوط به ۵ پتنت ثبت شده توسط اپل، از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱ به همراه نسل دوم مجیک کیبورد با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید خبر می‌دهد.

سال گذشته اپل از مدل‌های جدید آیپد پرو ۲۰۲۰ با کیبورد جدیدی به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - نام مجیک کیبورد با بهره‌مندی از استند مغناطیسی و ترک پد رونمایی کرد. امسال نیز ظاهرا کوپرتینونشین‌ها قصد دارند نسل جدید آیپد پرو را با مجیک کیبورد باز طراحی شده‌ جدیدی معرفی کنند.

وب‌سایت «Patently - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - Apple»، مستندات و تصاویر مربوط به ۵ پتنت مختلف اپل که در سازمان ثبت اختراعات و علامت تجاری هنگ‌کنگ به ثبت رسیده است، به اشتراک گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان

در پتنت‌های ثبت شده، مجموعا ۳۸ تصویر متفاوت از آیپد پرو و مجیک کیبورد دیده می‌شود که هر کدام از زاویه‌ای به تغییرات مجیک کیبورد می‌پردازند.

البته در تصاویر منتشر شده معلوم نیست کیبورد جدید با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ اما باتوجه به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - مستندات پتنت‌های مربوطه، به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته تا آیپد پرو ۲۰۲۱ را با مجیک کیبورد بازطراحی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - شده به بازار عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان

کاربران با کمک مجیک کیبورد می‌توانند به جای استفاده از نمایشگر لمسی، از نوارهای حساس به لمس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - در کناره‌های کیبورد استفاده کنند. پتنت‌های جدید، تغییراتی را از این زاویه نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد کیبورد جدید با بهره‌مندی از میکروفون به بازار عرضه خواهد شد، در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - نتیجه کاربران تجربه بهتری از ضبط صدا یا ویدیوی تصویری روی نسل جدید آیپد پرو با مجیک کیبورد 2 خواهند داشت. با این حساب، مجیک کیبورد جدید اپل می‌تواند در طبقه بندی محصولات ضبط و تولید صدا-تصویر قرار گیرد.

از سوی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - دیگر به نظر می‌رسد کیبورد بازطراحی شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر فریمان استان خراسان - از موادی با دوام بیشتر تولید شود. بی‌شک کاربران از هر تغییری که به دوام دستگاه آنها کمک کند، استقبال می‌کنند. انتظار می‌رود نسل دوم مجیک کیبورد اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone