🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13995.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای با کیفیت گلکسی زد فولد ۳ از روزنه مخصوص دوربین سلفی خبر می‌دهند

با وجودی که پیشتر در خبرهای غیر رسمی گفته شده بود که احتمالا گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شود، اما رندرهای جدید با کیفیتی از این دستگاه ...

با وجودی که پیشتر در خبرهای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - غیر رسمی گفته شده بود که احتمالا گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شود، اما رندرهای جدید با کیفیتی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که روزنه مخصوص دوربین سلفی را تایید می‌کند.

پیشتر نیز «ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف بازار، در حساب توییتر خود رندرهای تبلیغاتی جدیدی از دو گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به اشتراک گذاشته بود. رندرهای ارائه شده از گوشی زد فولد ۳ سامسونگ پشتیبانی آن از S Pen را تایید می‌کند و با توجه به اینکه روی قلم مورد استفاده واژه «نسخه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - فولد» به صورت لیزری درج شده، سامسونگ ممکن است از یک قلم مخصوص برای این گوشی استفاده کرده باشد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان

همچنین در این رندرها ماژول دوربین سه گانه گوشی روی پنل پشتی آن مشاهده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - می‌شود که به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - نظر می‌رسد از سنسور پریسکوپ خبری نباشد. بنابراین انتظار می‌رود ماژول دوربین این گوشی مانند گلکسی زد فولد ۲ نیز از سنسورهای عریض، فوق عریض و تله‌فوتو پشتیبانی کند.

به نظر می‌رسد گوشی گلکسی زد فولد ۳ در حالت غیر گسترده، باریک‌تر از نسخه قبلی خود باشد. همچنین در رندر با کیفیت دیگری این دستگاه در کنار گلکسی زد فلیپ ۳ قرار داده شده است. با توجه به اینکه تصاویر شبیه رندرهای رسمی هستند، می‌توان اینطور نتیجه گیری کرد که شاید دستگاه تاشو بعدی با نام فلیپ ۳ در دسترس کاربران قرار گیرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ که ابعاد کوچکتری دارد، دارای طراحی با ترکیب دو رنگ است و از ماژول دوربین دوگانه و نمایشگر بیرونی بزرگتر بهره می‌برد. طبق این تصاویر به نظر می‌رسد این گوشی یک قاب - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - فلزی دارد و پس از آن قسمت‌های شیشه‌ای قرار گرفته است.

انتظار می‌رود سامسونگ از هر دو گوشی تاشو آینده گلکسی زد فولد ۳ و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر تویسرکان استان همدان - گلکسی زد فلیپ ۳ در رویداد آتی خود که ممکن است در اواسط مرداد ماه برگزار شود، رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone