🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27629.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

با تکنولوژی پردازش عصبی جدید سامسونگ محاسبات هوش مصنوعی روی موبایل‌ بهینه‌تر می‌شود

سامسونگ از تکنولوژی واحد پردازش عصبی جدیدی رونمایی کرده که موجب سریع تر و بهینه تر شدن مصرف انرژی محاسبات هوش مصنوعی روی دستگاه ها می شود. علاوه بر این به لطف تکنولوژی جدید، این ...

سامسونگ از تکنولوژی واحد پردازش عصبی جدیدی رونمایی کرده که موجب سریع تر و بهینه تر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - شدن مصرف انرژی محاسبات هوش مصنوعی روی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه ها می شود. علاوه بر این به لطف تکنولوژی جدید، این بخش محاسباتی جای کمتری را روی چیپ ها می گیرد.

امروزه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - هوش مصنوعی در دستگاه های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - مختلفی از لوازم خانگی تا گوشی های هوشمند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - کاربرد دارند. بسیاری از پردازش های هوش مصنوعی بر سرویس های ابری مبتنی هستند که نگرانی های امنیتی، حریم شخصی و کارایی ضعیف را به همراه دارند. در صنعت موبایل، تولید کنندگان متعدد در تلاش هستند تا به سوی پردازش هوش مصنوعی روی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه ها حرکت کنند. تکنولوژی واحد پردازش عصبی (NPU) جدید سامسونگ هم بر همین پردازش روی دستگاه ها متمرکز است.

سامسونگ در این باره توضیح می دهد که داده های مرتبط با یادگیری عمیق (شاخه ای از یادگیری ماشینی) به صورت 32 بیتی دسته بندی می شوند. این موضوع موجب می شود نیاز به سخت افزارهای بیشتر یا به عبارتی تعداد ترانزیستورهای بالاتر باشد. در نتیجه مصرف انرژی هم افزایش می یابد. برای گوشی های هوشمند بزرگ با باتری های قدرتمند چنین مسئله ای چندان مشکل ساز نمی شود اما برای سایر گوشی ها مهم است. علاوه بر این در هر گوشی بهره مند از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - تکنولوژی می توان از انرژی ذخیره شده اضافی در جای دیگری بهره برد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی

محققان سامسونگ برای حل این مسئله تصمیم گرفتند داده ها را در گروه های 4 بیتی دسته بندی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - کنند و در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - عین حال دقت داده ها هم حفظ شود. با این روش، انرژی و نیز سخت افزارهای مورد نیاز برای یادگیری عمیق کاهش پیدا می کند. حتی با استفاده از این شبکه های عصبی 4 بیتی «Quantization Interval - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - Learning» گاهی دقت بالاتر از حالت مرسومی است که داده ها برای پردازش به سرور ارسال شوند. به گفته سامسونگ تمامی این قابلیت ها حتی در کنار کاهش 40 تا 120 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - برابری تعداد ترازیستورها ممکن می شود.

به این ترتیب با استفاده از فناوری واحد پردازش عصبی سامسونگ امکان تولید گوشی ها یا گجت هایی با قابلیت پردازش بهینه تر هوش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - مصنوعی روی دستگاه (به جای ارسال به سرورها) ممکن می شود و علاوه بر کاهش ریسک شنود غیر مجاز اطلاعات، تأخیر محاسبات نیز به حداقل می رسد.

سامسونگ هنوز محصولی مبتنی بر این تکنولوژی را معرفی نکرده. احتمال می رود چیپست های اگزینوس سال 2020 از این فناوری بهره مند باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone