🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27630.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

۲۱۹ سال زندان در انتظار پروفسوری که چیپ های آمریکایی را به چین صادر می کرد

وزارت دادگستری آمریکا از احتمال صدور حکم ۲۱۹ سال زندان برای مهندس برقی خبر داده که چیپ های نیمه هادی آمریکایی را به چین صادر می کرده است. یی چی شی مهندس ۶۴ ساله چینی ...

وزارت دادگستری آمریکا از احتمال صدور حکم ۲۱۹ سال زندان برای مهندس برقی خبر داده که چیپ های نیمه هادی آمریکایی را به چین صادر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - می - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - کرده است.

یی چی شی مهندس ۶۴ ساله چینی که به صورت دوره ای در لس آنجلس آمریکا سکونت می کرده ظاهرا چیپ های نیمه هادی حساس که مصارف نظامی هم داشته اند را بدون دریافت مجوزهای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - لازم به سرزمین مادری اش صادر می کرده است.

هیئت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - منصفه همچنین آقای شی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - را به خاطر دروغ پراکنی آنلاین و اظهارات نادرست در مورد دارایی هایش به اداره مالیات آمریکا و تلاش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - برای دسترسی بدون مجوز به یک کامپیوتر حفاظت شده به منظور دریافت اطلاعات حساس آن مجرم شناخته است.

متهم از اساتید دانشگاه کالیفرنیا بوده است

براساس شواهد ارائه شده در طول دوره شش هفته ای از دادرسی، مشخص شد متهم که از پروفسورهای دانشگاه کالیفرنیا هم بوده در کنار هم دست خود کیت آن مای به صورت غیرقانونی به یک کامپیوتر حفاظت شده در یک شرکت آمریکایی تولید کننده چیپ های نیمه هادی و MMIC دسترسی پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران

MMIC ها کاربردهای متنوعی دارند که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - از استفاده در موشک ها و سیستم های هدایت گرفته تا جت های جنگی و پیکار الکترونیک را شامل می شوند.

گفته می شود های خود را به عنوان یک مشتری بالقوه برای چیپ های سفارشی سازی شده به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت مورد نظر معرفی کرده و اعلام نموده که قصد دارد از آنها در داخل خاک امریکا استفاده نماید. اما در ادامه با همراهی شی چیپ های خریداری شده را به شرکت چینی Chengdu - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - GaStone Technology فروخته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - که هم اکنون مشغول راه اندازی کارخانه تولید MMIC براساس ساختار چیپ های سرقتی است.

براساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا شی ریاست این شرکت چینی را برعهده داشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - که در سال ۲۰۱۴ میلادی نامش به فهرست سیاه آمریکا اضافه شد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران

شی برای تامین بودجه مورد نیاز تاسیس این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - کارخانه از سرمایه شرکتی به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - نام Pullman Lane Productions استفاده کرده که تحت مالکیت خودش بوده و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - هالیوود استقرار داشته است. آن شرکت نیز طبق بررسی های وزارت دادگستری آمریکا بودجه خود را از یک کمپانی چینی تامین کرده که آن هم در فهرست سیاه آمریکا بوده است.

بازرسان این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - پرونده مدعی شده اند که چیپ های شرکت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - آمریکایی در حوزه های نظامی و تجاری به کار گرفته شده اند و مشتریان آنها طیف وسیعی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - از سازمان ها از جمله نیروی هواویی، دریایی و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - سازمان پروژه های تحقیقاتی دفاعی (دارپا) را در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شهسوار استان مازندران - بر می گیرد.

البته جلسه دفاعیه متهم هنوز برگزار نشده و پیش بینی شده که در صورت اثبات ۱۸ اتهام مطرح شده علیه وی، این مهندس سالخورده با ۲۱۹ سال زندان روبرو شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone