🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27628.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نام هواوی از فهرست سیاه آمریکا حذف نشده است

گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهند هواوی هنوز در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد و تحریم های دولت ترامپ علیه آن همچنان به قوت خود باقی هستند. طبق گزارش رویترز، مقامات ارشد وزارت بازرگانی ...

گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - هواوی هنوز در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد و تحریم های دولت ترامپ علیه آن همچنان به قوت خود باقی هستند.

طبق گزارش رویترز، مقامات ارشد وزارت بازرگانی آمریکا به کارکنان این سازمان اطلاع داده اند که هواوی همچنان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - در فهرست سیاه این کشور قرار دارد و شرکت های آمریکایی برای مراودات تجاری با این شرکت با مشکل روبرو هستند.

همانطور که هفته گذشته در خبرها خواندید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طی توافقی که با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - شی جین پینگ رهبر چین انجام داد اعلام نمود که تحریم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - ها علیه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - هواوی را تا حدود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - زیادی کاهش می دهد و امکان مراوده این غول فناوری چینی با شرکت های امریکایی را فراهم می کند. در واقع - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - ترامپ به رهبر چین وعده داد که به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد محصولاتشان را مانند سابق به هواوی بفروشند.

شرکت های آمریکایی می توانند تجهیزات خود را به هواوی بفروشند. منظورم تجهیزاتی است که فروششان خطری را متوجه امنیت ملی کشور نمی کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران

رئیس جمهور آمریکا همچنین در صحبت هایش خاطر نشان کرد که هواوی نقش بسیار پررنگی در مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا ایفا می کند.

همانطور که در خبرها خواندید حدودا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - سه ماه پیش هواوی به فهرست سیاه آمریکا اضافه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - شد و استدلال ترامپ هم این بود که شرکت مورد بحث برای دولت چین جاسوسی می کند و تحریم های آن علیه کشورمان را هم دور زده است.

ایمیل ارسالی برای رویترز مبنی بر باقی ماندن نام هواوی در فهرست سیاه آمریکا را جان ساندرمن معاونت دفتر صادرات اداره بازرگانی آمریکا برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - رویترز ارسال کرده است. در این نامه همچنین ذکر شده که هرگونه درخواست شرکت های آمریکایی برای فروش محصول به هواوی باید با در نظر داشتن این نکته بررسی شود که نام هواوی همچنان در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - ضمن اینکه احتمال رد شدن این درخواست ها هم وجود دارد.

هواوی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شیرگاه استان مازندران - نیز با ارسال بیانیه ای برای رویترز به نقل از رن ژنگفی چنین گفت که اظهارات ترامپ در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ «برای شرکت های آمریکایی خوب بوده اند. ما تاثیر چندانی را در شرایط کنونی احساس نمی کنیم اما همچنان تمرکزمان را روی کارمان می گذاریم تا به بهترین نحو آن را انجام دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone