تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27176.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید اپلیکیشن Photos اپل با امکان ویرایش عکس و فیلم معرفی شد

اپل طی کنفرانس WWDC امشب خود در شهر سن خوزه با معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Photos، امکاناتی را برای ویرایش عکس و فیلم به نمایش گذاشت که قبلاً در نرم افزارهای پیش فرض این کمپانی ...

اپل طی کنفرانس WWDC امشب خود در شهر سن خوزه با معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Photos، امکاناتی را برای ویرایش عکس و فیلم به نمایش گذاشت که قبلاً در نرم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - افزارهای پیش فرض این کمپانی دیده نشده بودند.

اپلیکیشن Photos با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را دسته‌بندی می‌کند

نرم افزار جدید حالا با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - استفاده از یادگیری ماشینی تصاویر اضافه و تکراری را حذف کرده و روی بهترین شات ها متمرکز می شود. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - عکس های برگزیده سپس بسته به کیفیت و همچنین تصوری که هوش مصنوعی در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - طول استفاده از علایق کاربر پیدا می کند، دسته بندی شده و تصاویر مهم تر با ابعاد بزرگ تر در صفحه نشان داده می شوند.

در کنار استفاده از هوش مصنوعی برای دسته بندی عکس ها، اپل امکانات ویرایش عکس بیشتری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - را به اپلیکیشن Photos اضافه کرده و حالا کاربر می تواند بدون نیاز به نرم افزارهای شخص - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - ثالث، تغییراتی مانند تعادل سفیدی، نور، اشباع رنگ، کاهش نویز، کنتراست و شفافیت را روی تصاویر اعمال کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران

اپل همچنین توجه ویژه ای به حالت پرتره داشته و با ارائه ویژگی نورپردازی حرفه ای، امکان ثبت عکس با کیفیت استودیویی را فراهم کرده است. ویژگی جدید به کاربر اجازه می دهد با تنظیم شدت و فاصله نورهای متحرک محیط، نتیجه دلخواه را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر زیراب استان مازندران - بسته به سبک عکاسی به دست بیاورد.

لازم به ذکر است که در سیستم عامل iOS 13 برای نخستین بار امکان چرخش (Rotate) ویدیوها پس از ثبت فراهم شده که در کنار این قابلیت، افکت ها و فیلترهای متنوعی هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone