تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13638.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید نمایشگر موبایل تاشوی گوگل را از ابتدای پاییز آغاز می‌کند

گوگل مدت‌هاست روی تلفن هوشمند تاشوی خود کار می‌کند. اخیرا در گزارشی اعلام شده که سامسونگ از ماه اکتبر تولید پنل OLED تاشوی این دستگاه و موبایل تاشوی بعدی شیائومی و ویوو را آغاز می‌کند. ...

گوگل مدت‌هاست روی تلفن هوشمند تاشوی خود کار می‌کند. اخیرا در گزارشی اعلام شده که سامسونگ از ماه اکتبر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - تولید پنل OLED تاشوی این دستگاه و موبایل تاشوی بعدی شیائومی و ویوو را آغاز می‌کند. همه این دستگاه‌ها قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شوند.

مطابق گزارش خبرگزاری The Elec، موبایل گوگل که فعلا با - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - نام پیکسل فولد شناخته می‌شود، دستگاهی با نمایشگر منعطف ۷.۶ اینچی خواهد بود که به سمت داخل تا می‌شود. سامسونگ که پیش از این چند موبایل تاشو را روانه بازار کرده، حالا به مهم‌ترین تولیدکننده پنل‌های تاشو تبدیل شده و قرار است تامین‌کننده گوگل، شیائومی و ویوو باشد.

موبایل ویوو نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی خواهد داشت. شیائومی هم که قبلا در ماه مارس می میکس فولد را معرفی کرده بود، حالا روی دستگاه تاشوی جدیدی کار می‌کند که تا پیش از پایان سال معرفی خواهد شد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران

مدت‌هاست که در گزارش‌ها به موبایل تاشوی گوگل اشاره شده و اخیرا آن را با اسم رمز «پاسپورت» در نسخه بتای اندروید ۱۲ دیده بودیم. پیش‌تر در شایعات شنیدیم که سامسونگ می‌خواهد شیشه فوق باریک (UTG) خود را که از آن در برخی از محصولاتش استفاده کرده بود، به سایر تولیدکنندگان موبایل بدهد. حالا انتظار داریم که گوگل هم از جمله همین شرکت‌ها باشد.

گزارش جدید می‌گوید اوپو هم در حال کار روی موبایل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - تاشویی است که معرفی آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده. این دستگاه یک نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی و یک نمایشگر بیرونی کوچک با اندازه ۱.۵ تا ۲ اینچی خواهد داشت.

خود سامسونگ هم مشغول کار روی دو موبایل تاشوی جدید است که برای آن‌ها انتظار فروش ۷ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - میلیونی دارد. این شرکت پارسال ۲.۵ میلیون موبایل تاشو فروخت و حالا در نظر دارد تا با افزایش استقبال کاربران و پایین آوردن قیمت دستگاه‌ها بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone