🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17411.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

باگ فایرفاکس کنترل نسخه اندرویدی این مرورگر را برای هکرها ممکن می‌کند

یک محقق امنیتی باگی را در فایرفاکس شناسایی کرده که امکان نفوذ به نسخه اندرویدی این مرورگر از طریق یک شبکه وای فای یکسان را فراهم می‌کند. هکرها با استفاده از این باگ می‌توانند کاربران ...

یک محقق امنیتی باگی را در فایرفاکس شناسایی کرده که امکان نفوذ به نسخه اندرویدی این مرورگر از طریق یک شبکه وای فای یکسان را فراهم می‌کند. هکرها با استفاده از این باگ می‌توانند کاربران را مجبور به استفاده از سایت‌های مخرب مانند صفحات فیشینگ کنند.

این باگ توسط یک محقق امنیتی استرالیایی فعال در «گیت‌لب»، «کریس موبرلی» کشف شده و این آسیب‌پذیری در بخش SSDP یا «پروتکل کشف سرویس ساده» وجود داشته و مکانیزمی برای شناسایی سایر دستگاه‌ها در شبکه یکسان برای اشتراک‌گذاری محتوا محسوب می‌شود.

زمانی که دستگاه‌ها پیدا می‌شوند، جز SSDP فایرفاکس محل قرارگیری فایل XML آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - در اختیار افراد قرار می‌دهد. با توجه به این موضوع، موبرلی متوجه شده که در نسخه‌‌های قدیمی فایرفاکس امکان مخفی کردن دستورات «Intent» اندروید در این فایل XML وجود دارد و مرورگر فایرفاکس آن را اجرا می‌کند.

این باگ می‌تواند خطرات زیادی برای کاربران داشته باشند. تصور کنید یک هکر وارد فرودگاه یا فروشگاه بزرگی می‌شود، به شبکه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - وای فای وصل شده و اسکریپت موجود روی لپ‌تاپ خود را اجرا می‌کند که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - شبکه را با بسته‌های نامناسب SSDP مورد حمله قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران

در هنگام این حمله اگر یک کاربر اندرویدی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - در حال استفاده از مرورگر فایرفاکس باشد، هکر به آن دسترسی پیدا کرده و آن را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - به سایت مخرب هدایت می‌کند یا اینکه آن را مجبور به نصب یک افزونه مخرب روی این مرورگر می‌کند.

یکی دیگر از سناریوهای استفاده از این آسیب‌پذیری، هدف قرار دادن روترهای وای فای آسیب‌پذیر است. مهاجمان می‌توانند از کدهای مخرب برای کنترل روترهای قدیمی استفاده کرده، به شبکه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - داخلی حمله کنند و کارکنان را مجبور به احراز هویت مجدد روی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - صفحات فیشینگ کنند.

موبرلی این باگ را اوایل تابستان به موزیلا گزارش کرد و این کمپانی نیز آن را در فایرفاکس ۷۹ برطرف کرده است. با وجود چنین موضوعی، احتمالا بسیاری از کاربران از چنین - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شهسوار استان مازندران - نسخه‌ای استفاده نمی‌کنند و شاید مورد حمله قرار بگیرند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که چنین باگی در نسخه دسکتاپ این مرورگر وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone