🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17397.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 با قیمت ۲۹۹ دلار رونمایی شد

فیسبوک از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به نسل قبل رونمایی کرد. این محصول به نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و با ۵۰ درصد رزولوشن بالاتر نسبت به ...

فیسبوک از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به نسل قبل رونمایی کرد. این محصول به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و با ۵۰ درصد رزولوشن بالاتر نسبت به مدل قبل مجهز شده و با قیمت پایه ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

هدست Oculus Quest 2 از نمایشگرهای LCD با رزولوشن ۱۸۳۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - است که نسبت به مدل قبل با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پیشرفت داشته است. علاوه بر این نمایشگرها حالا از ریفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند که تماشای محتواها را لذت بخش‌تر می‌کند. البته برای عرضه مدل ۹۰ هرتزی باید مدتی صبر کرد و خریداران فعلاً باید به نسخه ۷۲ هرتزی بسنده کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران

فیسبوک می‌گوید Quest 2 نزدیک به ۱۰ درصد از نسل قبلی سبک‌تر است و ابعادش هم کم کوچک‌تر شده تا فشاری که به سر کاربران در مدل قبلی وارد می‌شد کاهش یابد. بند هدست هم تعویض شده و حالا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - در آن به جای مواد سخت، مواد انعطاف پذیر بکار رفته است. کنترلرها از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - نو طراحی شده اند و برخی از المان‌های آنها از کنترلر هدست «Rift» قرض گرفته شده است.

Quest 2 از قابلیت‌های شخصی سازی بالایی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - برخوردار بوده و حالا می‌توان Face Plate‌های مختلف را بسته به اندازه سر انتخاب کرد. فیسبوک برای کاربرانی که بند سخت مدل قبلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - بیشتر می‌پسندند، آن را در قالب پکیج Premium با امکان نصب باتری اضافه ارائه می‌کند. فیسبوک می‌گوید نصب باتری اضافه شارژدهی Quest 2 را دو برابر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - افزایش می‌دهد و به تقسیم بهتر وزن هدست روی سر کمک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بهشهر استان مازندران

فیسبوک همچنین اعلام کرد که از بهار سال ۲۰۲۱ فروش هدست Rift S را متوقف کرده و تمرکزش را معطوف هدست پرچمدار Quest 2 خواهد کرد. هدست Oculus Quest 2 از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) با قیمت ۲۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۳۹۹ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زوفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم 17شهریور بهشهر تعمیر دارید.
پاسخ: بله در 17شهریور شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone