🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17396.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توییت ترامپ در مورد رای‌گیری پستی باز هم برچسب‌گذاری شد

توییتر روز پنج شنبه در اقدامی که پیشتر هم شاهد بودیم توییت دونالد ترامپ در مورد رای‌گیری پستی را با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب گذاری کرد. تیم ایمنی توییتر با انتشار توییتی در مورد ...

توییتر روز پنج شنبه در اقدامی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - که پیشتر هم شاهد بودیم توییت دونالد ترامپ در مورد رای‌گیری پستی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - با عبارت «بطور بالقوه گمراه‌کننده» برچسب گذاری کرد.

تیم ایمنی توییتر با انتشار توییتی در مورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - برچسب گذاری توییت ترامپ گفت: «ما به این توییت به خاطر احتمال نشر مطالب گمراه کننده در مورد رای گیری پستی برچسب اضافه کردیم و زیر آن اطلاعات بیشتر را برای کسانی که توییت را می‌بینند قرار دادیم. این تصمیم در راستای قانون Civic Integrity Policy توییتر که اخیراً بروزرسانی شد گرفته شده است.»

توییتر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - با قانون Civic Integrity Policy با توییت‌هایی که قصد گمراه کردن مردم در مورد رای دهی و یا مختل کردن انتخابات را دارند مبارزه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان

دونالد ترامپ روز پنج شنبه با انتشار توییتی مدعی شد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاطر «ارسال حجم عظیمی از اوراق رای دهی به رای دهندگان و دیگر افراد» ممکن است دقیق نباشد.

حالا توییتر زیر پست ترامپ لینکی در مورد ایمن بودن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - رای گیری پستی اضافه کرده است که کاربر با کلیک کردن روی آن در مورد رای دادن و انتخابات اطلاعات کسب می‌کند. ترامپ ساعاتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - بعد توییت جدیدی در مورد رای گیری پستی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - منتشر کرد که آن هم با همین لینک برچسب گذاری شد.

برگزارکنندگان انتخابات و FBI می‌گویند امکان تقلب در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - رای گیری پستی تقریباً «غیرممکن» است، ولی با این وجود ترامپ همچنان این شیوه رای گیری را زیر سوال برده و مدعی است منجر به «بی‌نظمی» در نتیجه انتخابات می‌شود. ترامپ از توییتر هم انتقاد کرد و مدعی شد این شبکه اجتماعی به طور آگاهانه اخباری که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - علیه او هستند را در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - قسمت Trending رواج می‌دهد.

توییتر اوایل خرداد ماه امسال برای اولین بار توییت ترامپ را به خاطر احتمال نشر مطالب گمراه کننده در مورد رای گیری پستی برچسب گذاری کرد. رییس جمهور آمریکا چند روز بعد از این توییت، پست دیگری در مورد ترویج خشونت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - گرایی منتشر کرد که آن هم برچسب گذاری شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone