🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17392.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

باگ iOS 14 تنظیمات اپ‌های پیش‌فرض را پس از ریست به حالت اولیه برمی‌گرداند

iOS 14 چهارشنبه این هفته با قابلیت‌های جدید از جمله بهبود دسته بندی اپ‌ها، ویجت‌ها و همچنین امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش‌فرض منتشر شد. حال آنطور که برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، قابلیت ...

iOS 14 چهارشنبه این هفته با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - قابلیت‌های جدید از جمله بهبود دسته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - بندی اپ‌ها، ویجت‌ها و همچنین امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش‌فرض منتشر شد. حال آنطور که برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، قابلیت آخر به درستی کار نمی‌کند.

برخی از کاربران با انتشار پست‌هایی در توییتر از کشف باگ در قابلیت تغییر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS 14 خبر داده اند. به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - گفته آنها انتخاب مرورگرهایی مثل گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض به آسانی انجام می‌شود و با ضربه زدن روی لینک‌ها - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - کروم باز می‌شود، اما به محض ریست کردن گوشی، سافاری به عنوان مرورگر پیش‌فرض - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - انتخاب می‌شود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان

اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «از مشکلی که می‌تواند بر تنظیمات اپ‌های پیش‌فرض ایمیل و مرورگر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - در iOS 14 تأثیر بگذارد آگاه هستیم. این مشکل به زودی با انتشار بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد.»

CNet و 9to5Mac وجود این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - باگ را تأیید کرده و شرکت‌های توسعه دهنده مرورگر نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند. DuckDuckGo با انتشار بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. موزیلا نیز از همکاری با اپل برای رفع مشکل در مرورگر فایرفاکس خبر داد. گوگل و مایکروسافت از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

انتشار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - ناگهانی iOS 14 سبب شده تا برخی از شرکت‌ها نسبت به نصب آن هشدار دهند. نینتندو و چندین توسعه دهنده اپلیکیشن به خاطر بروز مشکل در اجرای اپ‌ها از کاربران خواستند تا آن را فعلاً نصب نکنند. توسعه دهندگان تنها از ۲۴ ساعت قبل در جریان انتشار iOS 14 قرار گرفتند و بسیاری از آنها مجبور شدند با عجله اپلیکیشن‌های خود را با نسخه جدید سازگار کنند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - اپل سال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - قبل یک هفته پیش از انتشار iOS 13 توسعه دهندگان را در جریان گذاشته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone