🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17399.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توییتر امنیت پروفایل سیاستمداران را در آستانه انتخابات آمریکا ارتقا می‌دهد

توییتر از ارتقا امنیت پروفایل نامزدهای انتخاباتی و دیگر اشخاص سیاسی «بلند پایه» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد. توییتر از این پس از کاربرانی که پسورد ضعیفی برای پروفایلشان انتخاب کرده‌اند، می‌خواهد تا ...

توییتر از ارتقا امنیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - پروفایل نامزدهای انتخاباتی و دیگر اشخاص سیاسی «بلند پایه» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

توییتر از این پس از کاربرانی که پسورد ضعیفی برای پروفایلشان انتخاب کرده‌اند، می‌خواهد تا گذرواژه قوی‌تری انتخاب کرده و آنها را به فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای تشویق می‌کند.توییتر همچنین گزینه Password Reset Protect را به طور پیش‌فرض فعال می‌کند تا از درخواست‌های جعلی برای تغییر پسورد جلوگیری کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان

توییتر همچنین اقدامات زیر را برای ارتقا امنیت اکانت‌ها انجام می‌دهد:

  • تشخیص بهتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - فعالیت‌های مشکوک و اطلاع رسانی سریع به کاربر برای حفاظت از اکانت
  • افزایش سپرهای دفاعی لاگین جهت جلوگیری از تلاش هکرها برای کنترل اکانت
  • پشتیبانی سریع برای بازیابی اکانت جهت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - اطمینان از حل و فصل سریع مشکلات امنیتی پروفایل

توییتر می‌گوید سیاست جدید برای سیاستمداران ایالتی و فدرال، افراد وابسته به احزاب سیاسی، کمپین‌های انتخاباتی، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - کاندیدهای مجلس نمایندگان، سنا یا فرمانداری اجرا خواهد شد. «خبرگزاری‌های اصلی آمریکا و خبرنگاران سیاسی» نیز باید از سیاست جدید پیروی کنند.

قانونگذاران آمریکا پس از هک گسترده پروفایل افراد مشهور از توییتر به خاطر تلاش ناکافی برای حفاظت از اکانت‌ها انتقاد کردند. در پی این حمله که تیر ماه امسال رخ داد، پروفایل اشخاصی همچون باراک اوباما، جو بایدن، ایلان ماسک و بیل گیتس هک شد. یک نوجوان اهل فلوریدا و دو نفر دیگر به اتهام دست داشتن در این حمله دستگیر شدند.

توییتر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبارزه علیه پخش اخبار جعلی را افزایش داده است. این شرکت حدوداً یک هفته قبل قوانین خود را بروز کرد و از برچسب گذاری بیشتر توییت‌های حاوی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - غلط یا گمراه کننده در مورد انتخابات خبر داد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - همچنین سه روز قبل از اختصاص بخشی از این پلتفرم به اخبار انتخابات خبر داد که تحت تب US - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - elections در صفحه Explore قابل دسترسی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر همدان استان همدان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone