🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17398.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکری علیه زنجیره تامین آمریکا توسط یک شرکت آنتی ویروس چینی

وزارت دادگستری آمریکا این هفته اعلام کرد که ۷ تبعه چینی برای مدت بیش از یک دهه بالغ بر ۱۰۰ شرکت های-تک یا حوزه گیمینگ را هدف حملات هکری قرار داده اند. دولت آمریکا ادعا ...

وزارت دادگستری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - آمریکا این هفته اعلام کرد که ۷ تبعه چینی برای مدت بیش از یک دهه بالغ بر ۱۰۰ شرکت های-تک یا حوزه گیمینگ را هدف حملات هکری قرار داده اند. دولت آمریکا ادعا این کند این مردان با کمک ایمیل حملات فیشینگ یکپارچه ای را علیه اهداف خود از جمله «زنجیره تامین» انجام داده اند تا از این طریق دیتای متعلق به شرکت ها و مشتریان آنها را سرقت کنند. یکی از هکرهایی که اسمش اعلام شده پیشتر مالک یک شرکت آنتی ویروس چینی بوده است.

اسناد شکایت نشان می دهند که این هفت مرد بخشی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - یک گروه هکری به نام APT41 بوده اند که با نام های دیگری نظیر Barium، Winnti، Wicked Panda و Wicked Spider نیز فعالیت می کرده است. این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - گروه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - پس از آنکه به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - هدف مورد نظرش نفوذ می کرد سورس کد، گواهینامه های امضای کد نرم افزاری، دیتای حساب های کاربری و دیگر اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - که ممکن است روزی به کارشان بیاید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - یا قابلیت فروش داشته باشد را سرقت میکرد.

فعالیت های APT41 از اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز ادامه داشته است. اوایل امسال نیز ارتباط آن با یک کمپین بدافزاری روشن شد که اقدام به بهره برداری از آسیب پذیری های جدید در محصولات شبکه پرکاربرد از جمله - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - روترهای دی لینک یا سیسکو می کرد. شرکت امنیتی Fire Eye از این حمله هکری با نام یکی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - از گسترده ترین کمپین ها توسط جاسوسان چینی یاد کرد که طی سال های اخیر مشاهده شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان

دولت آمریکا ادعا می کند که این گروه با توسعه بدافزار و همچنین استفاده از منابع وبسایت های به شکل غیرقانونی و پنهانی برای استخراج رمزارز، تامین مالی فعالیت های خود را انجام می داده است.

علاوه بر این، این گروه خلافکار شرکت های سازنده بازی های ویدیویی و مشتریان آنها را هدف قرار داده تا اقلام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - دیجیتالی آنها از قبیل پاور را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - که امکان فروش دارند به سرقت ببرد.

APT41 بدافزار خود را درون رزومه های ساختگی پنهان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - می کرد و در ادامه آنها را برای اهداف خود ارسال می کرد. این شرکت همچنین حملات پیشرفته تری را علیه زنجیره تامین کلید می زد و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - مثلا پس از هک کردن شرکت های نرم افزاری نسخه تغییر یافته از بدافزار خود را درون محصولات آن شرکت قرار می داد.

شرکت نرم افزاری قربانی که از تغییرات در محصولات خود آگاهی نداشت در ادامه نرم افزارهای آلوده را به مشتریان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - شخص ثالث خود می فروخت و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - آنها نیز بی اطلاع از همه چیز نرم افزار را روی سیستم خود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - نصب می کردند.

یکی از متهمان این پرونده که تان دیلین نام دارد و حالا ۳۵ ساله است در سال ۲۰۱۲ نیز به خاطر پرونده یک آنتی ویروس چینی به نام Anvisoft در سرخط خبرها قرار گرفت. در آن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - زمان محصول یاد شده بعد از بررسی فروشنده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - های آنتی ویروس ایمن خوانده شد. Anvisoft ادعا می کرد که دفتر اصلی اش در کالیفرنیا قرار دارد اما بعد از بررسی ها مشخص شد که این شرکت در منطقه چنگدو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - از استان سیچوان چین تاسیس شده است.

پس از بررسی های دقیق تر مشخص شد که دامنه وبسایت این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - شرکت توسط تان دیلین ثبت شده است؛ یک هکر بدنام چینی که با نام های مختلفی نظیر Wicked Rose - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - و Withered Rose شناخته می شد.

او در واقع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر هشتپر استان گیلان - رهبر یک تیم چهار نفره از هکرهای گروه NCPH بود که در سال ۲۰۰۶ میلادی تولکیتی را برای بهره برداری از آسیب پذیری موجود در مایکروسافت ورد ساخت و سپس از یک حمله گسترده DoD در خاک آمریکا از آن استفاده نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone