🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17391.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

برنده یک مسابقه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود

یک تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهد برنده شوی تلویزیونی را در سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد. شرکت Space Hero Inc می‌خواهد یک برنامه تلویزیونی به نام Space Hero ترتیب داده و در ...

یک تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهد برنده شوی تلویزیونی را در سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - ببرد.

شرکت Space Hero Inc می‌خواهد یک برنامه تلویزیونی به نام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - Space Hero ترتیب داده و در آن شرکت کنندگانی از سراسر دنیا را برای سفر به فضا آموزش دهد. برنده این رقابت سال ۲۰۲۳ در سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - المللی خواهد رفت و تمام مراحل سفر از پرتاب تا بازگشت به زمین در تلویزیون پخش خواهد شد.

Space Hero برای این برنامه از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - استارتاپ «اکسیوم اسپیس» (Axiom Space) کمک خواهد گرفت. این استارتاپ توسط یکی از مدیران قبلی ناسا اداره می‌شود که سابقه مدیریت ایستگاه فضایی بین المللی را در کارنامه دارد. اکسیوم در قرارداد با ناسا در پی نصب ماژول روی ایستگاه فضایی بین المللی در سال ۲۰۲۴ است و قصد دارد اواخر سال ۲۰۲۱ چندین توریست را به ایستگاه حمل کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان
تصویر سه بعدی از ماژول استارتاپ اکسیوم که قرار است به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شود.

اکسیوم تأیید کرد که در همکاری با شرکت Space Hero به دنبال ارسال برنده برنامه تلویزیونی به ایستگاه فضایی بین المللی است و از برنامه‌های خود برای گسترده تر کردن حضور انسان در فضا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - خبر داد. استارتاپ مورد بحث اشاره می‌کند که هنوز پرتاب کننده این مأموریت را انتخاب نکرده، بنابراین احتمال ارسال مسافران با کپسول «کرو دراگون» اسپیس اکس و «CST-100 استارلاینر» بوئینگ وجود دارد.

کپسول CST-100 استارلاینر تاکنون فضانوردی را به فضا حمل نکرده و صندلی‌های آن نیز در مقایسه با کپسول - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - کرو دراگون گران‌تر هستند. آنطور که گزارش شده بلیت سفر با کپسول بوئینگ تقریباً ۹۰ میلیون دلار است اما هزینه سفر با کپسول اسپیس‌اکس حدوداً ۵۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - میلیون دلار تمام می‌شود. کرو دراگون در مأموریتی تاریخی خرداد ماه امسال فضانوردان ناسا را پس از تقریباً یک دهه به ایستگاه فضایی بین المللی برد و قرار است ماه آینده میلادی نیز چهار فضانورد دیگر را به ایستگاه حمل کند.

سیاست درآمدزایی ناسا از ایستگاه فضایی بین المللی تنها به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - ساخت شوی تلویزیونی ختم نمی‌شود. ناسا اواسط اردیبهشت ماه امسال از ساخت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - فیلم در ایستگاه فضایی بین المللی با نقش‌آفرینی تام کروز خبر داد. علاوه بر این قرار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اسالم استان گیلان - است اولین تبلیغ هم در این ایستگاه ساخته شود. شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی «Estée Lauder» می‌خواهد حدوداً دو ماه دیگر محصولاتش را به ایستگاه ارسال کند تا فضانوردان از آن فیلمبرداری و عکسبرداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone