🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17508.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پشتیبانی از افزونه‌های پولی کروم را متوقف می‌کند

گوگل روز دوشنبه اعلام کرد سیستم پرداخت پول وب استور کروم به نام «Payments API» در چند ماه آتی برای همیشه تعطیل خواهد شد. گوگل از Payments API برای پردازش پرداخت‌های وب استور از جمله ...

گوگل روز دوشنبه اعلام کرد سیستم پرداخت پول وب استور کروم به نام «Payments API» در چند ماه آتی برای همیشه تعطیل خواهد شد.

گوگل از Payments - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - API برای پردازش پرداخت‌های وب استور از جمله اشتراک‌های ماهانه و ارائه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - نسخه آزمایشی افزونه‌های پولی کروم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - استفاده می‌کرد. حال این شرکت به خاطر کلاهبرداری گسترده که بهمن ماه سال قبل در وب استور رخ داد، از تعطیلی این سیستم و پایان پشتیبانی از افزونه‌های پولی کروم خبر داده است.

گوگل ابتدا اعلام کرد با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - کلاهبرداری مبارزه می‌کند اما حالا در اقدامی غافلگیرکننده می‌خواهد سیستم پرداخت پول این فروشگاه را به طور کامل تعطیل کند. غول موتورهای جستجو از توسعه دهندگان درخواست کرده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - تا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - از سیستم‌های پردازش پرداخت شخص ثالث در افزونه‌های خود استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان

گوگل می‌گوید از ۳۱ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - شهریور دیگر امکان ساخت افزونه پولی جدید یا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - پرداخت درون برنامه‌ای نیست. از تاریخ ۱۱ آذر عرضه نسخه آزمایشی غیر فعال و دکمه Try Now در وب استور پنهان می‌شود. علاوه بر این از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - تاریخ ۱۳ بهمن ماه آیتم‌های فعلی و خریدهای درون برنامه‌ای دیگر نمی‌توانند بوسیله وب استور پول دریافت کنند.

این تصمیم گوگل انتقاد گسترده توسعه دهندگان افزونه برای کروم را در پی داشته است. از آنجا که گوگل اطلاعات مشتریان را در اختیار صاحب افزونه‌ها قرار نمی‌دهد، حالا بسیاری از توسعه دهندگان با مشکل مواجه شده‌اند و ممکن است برخی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - از مشتریان خود را از دست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - بدهند.

«Arvid Kahl» توسعه دهنده افزونه می‌گوید: «گوگل با حذف سیستم پرداخت و عدم فراهم کردن بستر مهاجرت مشتریان فعلی بدون درگیر کردن آن‌ها، به همه توسعه دهندگان افزونه کروم سیلی زد. حالا باید به سرعت ارائه دهنده دیگری پیدا کنید و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - به نحوی با مشتریان تماس بگیرید و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - آن‌ها را به ادامه استفاده از سرویس اشتراکی تشویق کنید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوگند نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام، بنده میخواستم یکی از مشکلات رایج در مایکروفر زانوسی ZMBN4SK رو مطرح کنم. مشکلی که بعضی از کاربران این مایکروفر باهاش مواجه میشن، عدم گرم شدن صحیح غذا در داخل محفظه مایکروفره. این مشکل معمولا به دلیل خرابی بخش مغناطیسی سینی دستگاه رخ میده. برای رفع این مشکل، بهتره که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و یا با تعمیرکاران تخصصی در منطقه خمینی آباد در شهر شهرضا تماس گرفته و برای تعمیر این مشکل از خدمات آنها استفاده کنید. امیدوارم که این مشکلات برای شما هم حل شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone